نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  خطر رژیم غذایی کم فیبر در بارداری برای مغز نوزادان پایگاه خبری لقمه: تحقیقات نشان می دهد که فیبر بسیا...

  درمان آنفولانزا با انار پایگاه خبری لقمه: کارشناس آزمایشگاه کنترل غذا دانش...

  عصرانه‌ای برای لاغر شدن مصرف میان‌وعده‌های حاوی پروتئین و سویا به عنوان عص...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

دستور تهیه 10 جوشانده ضد سرما خوردگی رایج ترین نوشیدنی ما چای است اما به گفته متخصصان طب سنتی زیاده روی در مصرف آن توصیه نمی شود، بنابراین بد نیست در کنار آن نوشیدنی های جایگزین مانند انواع جوشانده ها و دم نوش های گیاهی را هم امتحان کنید که هم راحت تهیه می شوند و هم هر نوع سلیقه ای را پوشش می دهند. جوشانده ها از جوشیدن دانه، ریشه یا برگ گیاهان در آب جوش تهیه می شوند. حالا شاید این سوال پیش بیاید که چه تفاوتی بین دم نوش و جوشانده وجود دارد؟
غذاهایی که چربی اضافی بدن تان را از بین می برند! اگر بدانید چه چیزهایی برای کاهش وزن مفید تراست و چه غذاهایی چربی ها را می سوزانند بهتر و راحت تر می توانید از شر چربی های اضافی خلاص شوید.
کم‌کالری‌ترین میوه‌های تابستانی کدامند؟ فصل تابستان فصل میوه‌های جورواجور و خوشمزه است. میوه‌های رنگی، آبدار، خوش‌طعم و صد البته مغذی. اما آیا می‌دانید میزان کالری هر کدام از این میوه‌ها چقدر است؟ آیا دنبال میوه‌های کم کالری هستید؟
آشنایی با زمان مصرف ویتامین‌ها و مکمل‌ها مصرف مکمل‌های ویتامین آداب خودش را دارد. شما نمی‌توانید در هر ساعت از روز و به هر شکل که خواستید ویتامین را مصرف کنید.