نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  محصولات ارگانیک بخوریم یا نخوریم؟ متخصصان تغذیه در یک مطالعه جدید ادعا کردند برخلاف ...

  با تغذیه برندگان جایزه نوبل آشنا شوید چندی پیش دانشمندان انگلیسی تصمیم گرفتند این راز بز...

  برگه‌ها؛ جایگزین خوب هله هوله‌ها میوه‌های خشک یا برگه‌ها همان میوه‌های تازه‌ای هستن...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

درباره شایعات وحشتناک رایج لاغری چه می‌دانید چاقی و اضـافه وزن این روزها به یکی از اصلی‌ترین دغدغه‌های مردم تبدیل شده است. هر روز یک رژیم غذایی تازه و یک داروی جدید برای کاهش وزن وارد بازار می‌شود.
چرا به آسانی نمی‌توان لاغر شد؟ خیلی‌ها شکایت دارند که با آب‌خوردن هم چاق می‌شوند. می‌گویند حتی اگر چیزی نخوریم و فقط نفس بکشیم باز هم چاق می‌شویم. اما این شکایت‌ها منحصر به چاق شدن نیست و کم کردن وزن هم برای خودش داستان دیگری است.
چگونه از اضافه وزن جلوگیری کنیم؟ حتی یک جست‌وخیز ساده، دویدن یا طناب زدن هم می‌تواند خوب و مفید باشد. برای داشتن فعالیت بیشتر، به جای آسانسور از پله استفاده کنید یا قسمتی از مسیر خانه تا مدرسه یا محل کار را پیاده طی کنید.
پخت «نان شیرینی» در واحدهای نان صنعتی ممنوع است/مشکلات فرهنگی در تولید و مصرف نان صنعتی پایگاه خبری لقمه: مجری طرح توسعه نان صنعتی شرکت بازرگانی دولتی ایران گفت: طبق قانون، پخت و فروش «نان شیرینی» در واحدهای نان صنعتی به ویژه واحدهای دارای ظرفیت بالای 20 تن ممنوع است. سازمان های تعزیرات و حمایت، اتحادیه ها و ستاد تنظیم بازار باید بازرسی و نظارت کنند.