نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  فواید خوردن ماهی در دوران بارداری برای کودک یک کارشناس تغذیه، برای پیشگیری از حالت تهوع در درو...

  عوارض نمک دریا جبران‌ناپذیر است وزارت بهداشت اعلام کرد: کمبود ید مهمترین عامل عقب‌...

  10برگزیده دنیای خوراکی ها لقمه: با توجه به تنوع مواد غذایی بیشتر ما برای انت...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

عادات غذایی کم‌خونی‌ آور کم‌خونی فقر آهن از شایع‌ترین کم‌خونی‌هاست. بر اساس جدیدترین بررسی‌ها، مشخص شده است 20 درصد خانم‌ها، 50 درصد خانم‌های باردار و 3 درصد آقایان به اندازه کافی آهن دریافت نمی‌کنند و همین امر باعث می‌شود کم‌خونی ناشی از کمبود این ماده معدنی در آن‌ها بروز کند.
چاقی، معضل قرن حاضر چاقی و اضافه وزن معضلی است که در دنیای امروز گریبانگیرمان شده و مشکلات زیادی را برای اکثر افراد جامعه بوجود آورده است، تا آنجا که چاقی را معضل قرن حاضر نام نهاده‌اند. شیوع چاقی در میان ایرانیان شدت بیشتری دارد و از این حیث توجه به آن، اهمیت فراوانی دارد.
تاثیر ازدواج در چاقی زنان و مردان شاید از خواندن خبری که می‌خواهیم برایتان بگوییم خوشحال نشوید اما تحقیقات كارشناسان نشان می‌دهد که الگوی چاق شدن زنان و مردان بعد از ازدواج و طلاق متفاوت است. آنها معتقدند كه ازدواج و طلاق هر دو فاكتورهایی مضر برای اندازه دور كمر هستند چون زنان بعد از ازدواج و مردان پس از جدایی دچار چاقی و اضافه وزن می‌شوند.
آشنایی با رژیم لاغری بر اساس مشخصات هورمونی/1 هیچ‌وقت هورمون‌ها را دست کم نگیرید چون باعث بروز خیلی از احساسات و واکنش‌های بدن ما از همین هورمون‌ها ناشی می‌شوند. در این مطلب شما را بیشتر با این هورمون‌های تأثیرگذار روی وزن آشنا کرده و رژیمی موثر برای مقابله با هر یک را عنوان می‌کنیم.