نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  بالاخره ته دیگ بخوریم؟ سرپرست دفتر آموزش و ارتقای سلامت وزارت بهداشت اعلا...

  چگونه گرسنگی را کنترل کنیم؟ امتحان کنید این روش ‌ها را امتحان کنید و ببینید آیا می ‌توانید...

  چای تخمیری کامبوجا یک نوشیدنی شفابخش این روزها محبوبیت قارچ کامبوجا در میان دوستداران و...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

تغذیه خوب برای داشتن حافظه خوب می‌دانیم هر غذایی که می‌خوریم تاثیر خاصی بر بدن‌مان می‌گذارد و تغییراتی مثبت یا منفی در آن ایجاد می‌کند. البته چنین تغییراتی فقط به جسم محدود نمی‌شود و حتی می‌تواند وضع مغزی و فکری ما را هم تحت تاثیر قرار دهد، بنابراین مهم است طوری غذا بخوریم که نیازهای مغزمان هم بخوبی تامین شود.
10 توصیه برای بالا بردن قدرت باروری‌ چند وقتی است که دلتان می‌خواهد بچه‌دار شوید اما هنوز قسمت نشده است؟ باید بدانید که برای پدر یا مادر شدن باید تغییراتی در تغذیه و سبک زندگی‌تان ایجاد کنید.
غذاهایی که با خوردن آنها گرسنه‌تر می‌شوید! احساس گرسنگی در مغز فرمان خوردن را صادر می‌کند و اگرچه خوردن غذا سبب سیری می‌شود اما برخی خوراکی‌ها بنا به دلایل متعدد، احساس گرسنگی را از بین نمی‌برد و برعکس، سبب میل به خوردن بیشتر می‌شود.
حقایقی درباره غذاهای رستوران‌ها و سرآشپزها خیلی کیف دارد که رستوران بروید، غذا سفارش بدهید و با خیال راحت بنشینید تا بشقاب غذایتان را روی میز بگذارند. در واقع بدون زحمت و بدون اینکه بوی پیاز داغ بگیرید غذای مورد علاقه‌تان را نوش جان کنید و از آن لذت ببرید. البته این یک روی سکه است!