نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  بعد از غذا سالاد نخورید مصرف سالاد بهتر است قبل از غذا باشد که هم از پرخور...

  سه ماده خوراکی محرک قوای جنسی علاوه بر استرس، فشارهای روحی و درگیری های ذهنی، نو...

  كاهش مصرف گوشت قرمز و کاهش خطر ابتلا به بیماری های مزمن كارشناسان سلامت و تغذیه در انگلیس ادعا كرده‌اند كه...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

رمضان شیرین برای بیماران قندی همه ما می‌توانیم از این فرصت در وجوه مختلف زندگی بهره بگیریم و به یقین یكی از این موارد كه بر آن تاكید هم شده، توجه به سلامت جسم است. دیابتی‌ها نیز یكی از گروه‌هایی هستند كه باید به این مساله توجه داشته باشند. پس لازم است پیش از آغاز ماه رمضان و روزه‌داری ضمن مشورت با پزشك خود، نكات خاصی را نیز رعایت كنند.
زنان زودتر لاغر می شوند یا مردان؟ مردان غذا را به عنوان ماده ای برای سیر شدن و رهایی از گرسنگی می بینند و از این رو کاهش وزن برای آنها بسیار راحتتر و سریعتر اتفاق می افتد.
بااین میوه ها پوستتان را "لیزردرمانی" کنید قبل از آنکه به سراغ درمان های گران قیمت برای زیبایی پوست صورتتان بروید می توانید مصرف این میوه ها و سبزیجات و تاثیر معجره آسای آن بر پوست صورتتان را امتحان کنید.
پوستی شگفت انگیز با غذا غذا خوردن برای ما یك عادت است؛ بر اساس علایق خودمان و عادت‌های غذایی‌‌مان سفره‌هایی را می‌گسترانیم، اما تنها در زمانی كه بخواهیم به هدفی برسیم، مثلا از وزن خود بكاهیم به طور دقیق به آنچه می‌خوریم نظارت می‌كنیم. اکنون می‌خواهیم به شما بگوییم چه مواد غذایی را چگونه مصرف كنید تا پوستی جوان، شاداب و سالم داشته باشید.