نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  کدام غذاها کلسترول بالایی دارند؟ کلسترول زیاد در بدن باعث افزایش چربی می‌شود و خطرا...

  ضرورت گنجاندن فیبر در رژیم غذایی/میوه و سبزیجات بخورید در حالیکه فیبر برای هضم مناسب، کنترل وزن و سلامت ع...

  لاغری و عمر بیشتر با روزی یک مشت آجیل متخصصان تغذیه و سلامت در انگلیس می‌گویند: افرادی ک...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

كاهوی دو و نیم متری هنرمند تهرانی در جشنواره شیراز + تصاویر «محمدصالح حجت الاسلامی» یکی از هنرمندان دعوت شده جشنواره «بهترین ها از دور ریختنی‌ها»، شمایی از یک کاهوی دو متر و نیمی را با استفاده از کاغذ روزنامه، لاستیک ماشین و مواد دور ریختنی دیگر ساخت.
خوردنی‌هایی که شکم شما را بزرگ می‌کند اندازه شکم تنها در موضوع اضافه وزن مطرح نیست بلکه در ارتباط با گوارش نیز اهمیت می‌یابد. در واقع در برخی موارد، عملکرد نامناسب دستگاه گوارش باعث برآمدن و متورم شدن شکم می‌شود. در این مقاله که حاصل تلاش همکارانمان در گروه ترجمه روزنامه خورشید است برآن شدیم تا با چندنکته، به خانم‌ها و آقایانی که تمایل دارند شکم صافی داشته باشند متذکر شویم، از خوردن برخی مواد غذایی اجتناب کنند.
روشهای درمان سردردهای زمستانی از دیدگاه طب سنتی پایگاه خبری لقمه: یک کارشناس طب سنتی راه‌های رفع سردرد در زمستان از دیدگاه طب سنتی را تشریح کرد.
غذاها چطور باعث كاهش استرس می‌شوند؟ همه ما كم و بیش استرس داریم ولی چگونگی مقابله با آن در افراد مختلف، متفاوت است. مدیریت استرس می‌تواند یك ابزار قوی برای حفظ و ارتقای سلامت باشد. راهكار‌های مختلفی برای این كار وجود دارد كه یكی از آنها داشتن رژیم غذایی مناسب است.