نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  غذاهای کودک‌کش بررسی های جدید دانشمندان نشان می دهند غذاهای شیرین...

  ایرانی ها بیش از حد نمک می خورند پایگاه خبری لقمه: رئیس گروه تغذیه و دارویی دانشگاه...

  بخور نخورهای اضطراب و افسردگی در موارد اضطراب و افسردگی شدید حتماً باید درمان دا...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

دلایل اصلی لاغر نشدن چیست؟ اگر مدتی است عادات غذایی و برنامه ورزشی خود را تغییر داده‌اید اما هنوز هیچ تغییری در اندام‌تان حس نکرده‌اید، شاید وقتش باشد به موارد مشکوکی که مانع موفقیت شما می‌شود، نگاهی بیندازید.
آیا چیپس خانگی هم بد است؟ بیشتر چیپس ‏های خانگی بسته ‏بندی شفاف دارند. وقتی این بسته ‏بندی ‏ها در معرض نور آفتاب قرار می‏ گیرد، روغن داخل ورقه ‏های سیب‏ زمینی بیشتر پراکسید می ‏شود و ترکیب‌ های مضر بیشتری تولید می‏ کند.
نگاهی به غذا و تغذیه از منظر اسلامی این مقاله توسط مصطفی آخوندی،عضو هیاءت علمی پژوهشکده تحقیقات اسلامی نگاشته شد که در صفحه 175 نشریه حصون در بهار 1387 منتشر شده است.
كدام موادغذایی را باید در یخچال گذاشت؟ برای خریدكردن از خانه خارج می‌شوید، خریدهایتان را می‌كنید و به خانه برمی‌گردید، همه چیزهایی را كه خریده‌اید در جای خودشان قرار می‌دهید و موادغذایی را در یخچال و فریزر می‌گذارید و سپس راحت مقابل تلویزیون دراز می‌كشید اما صبر كنید، دست نگه دارید، می‌دانید برخی از موادغذایی اگر در یخچال و فریزر نگهداری شوند، ارزش غذایی خود را از دست می‌دهند و زودتر خراب می‌شوند؟ این را هم می‌دانید كه برخی از موادغذایی كه در محیط خانه و در فضای معمول نگه می‌دارید از فریزشدن سود خواهند برد؟