نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  مکمل یاری در سرطان،از علم تا جدال پایگاه خبری لقمه: بیش از ٨٠درصد بزرگسالان مبتلا به...

  داروهای چاق‌كننده را بشناسید! پزشك برای‌تان داروهای خاصی تجویز كرده و چند ماهی ا...

  عوامل تشدید کهیر را بشناسید متخصص پوست و مو می‌گوید با اینکه ۹۰ درصد موارد عام...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

لاغری از درون با به کارگیری این دستورات هورمون‌ها صرفا مسئول پرمویی یا كم‌مویی یا رقم خوردن دوره‌های ماهانه نیستند. در واقع هورمون‌های زیادی در بدن شما هستند كه تمام روند غذا خوردن تا چاق شدن یا نشدن شما را كنترل می‌كنند. حتی خود سلول‌های چربی هم هورمون‌های مختلفی تولید می‌كنند. اما چیزی كه ممكن است شما آن را ندانید این است كه می‌توانید كارهایی انجام دهید كه این مواد شیمیایی قوی به‌نفع شما كار كنند.
این سبزی ها را در فصل بهار زیاد بخورید هر فصلی سبزیجات ویژه خود را دارد. گرچه زمستان تمام شده و روزهای زیبای بهار فرا رسیده اما لازم است تا بدن را از نظر ویتامین ها و آنتی اكسیدان ها تقویت كرد و برای روزهای گرم آینده نیروی تازه ای گرفت.
سیب رکورد تولید را زد اما روی دست باغدار ماند همزمان با آغاز برداشت سیب و افزایش تولید این میوه نگرانی باغداران را فرا گرفته و اینک پس از یک سال زحمت و به ثمر نشستن محصول فراوان و با کیفیت به جای خوشحالی اندوه و نگرانی از بازار برای تولیدکننده باقی مانده است.
از بین بردن كیست تخمدان با تغذیه کارشناس طب سنتی علت اصلی پیدا شدن كیست‌های تخمدان را انتخاب سبك زندگی نادرست می‌داند و عوامل بروز کیست تخمدان را از دیدگاه طب سنتی بررسی می‌کند.