نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  تاثیر ناچیز طب سوزنی بر چاقی! لقمه: یک پزشک طب سوزنی گفت: طب سوزنی برخلاف داروها...

  تغذیه مناسب برای جوش خوردن شکستگی استخوان غذایی که می‌خورید تأثیر مهمی در سرعت جوش خوردن شکس...

  اهمیت تغذیه در دوران بارداری تغذیه باید حاوی تمام مواد مورد نیاز برای رشد و نم...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

دستاوردهای سفرهای استانی رئیسی به خوزستان چه بود؟ پایگاه خبری لقمه: رئیسی وعده داده بود که به پاستورنشینی قناعت نخواهد کرد و اجرای این وعده را هم به فاصله دو روز از آغاز رسمی دولتش و با سفر به خوزستان تشنه و ملتهب آغاز کرد و برای سرزمین نفت با مردمانی نجیب و صبور، ۳۴ هزار میلیارد تومان اعتبار اختصاص داد.
آویشن چاشنی معطر و ضدعفونی‌کننده گیاه آویشن کلکسیونی از خواص مفید برای سلامت بدن و حاوی انواعی از املاح معدنی و ویتامین‌ها است که برای تامین انرژی بدن و تقویت حس سلامتی سودمند هستند.
خواص معجزه آسای تره فرنگی تره فرنگی فشارخون بالا را کاهش می‌دهد. ترکیبی از ویتامینC، ویتامین B6، فولات، آهن و منگنز است. مصرف منظم آن، باعث افزایش کلسترول مفید و کاهش کلسترول مضر می‌شود. حفظ این تعادل در بدن لازم است زیرا مانع از تصلب شرایین، بیماری دیابتی قلبی، حمله قلبی و حتی سکته می‌شود.
میگرن و دانستنی هایی درباره آن یک متخصص مغز و اعصاب با تاکید بر اینکه کاهش آب بدن به عنوان یکی از عوامل تشدید کننده سردرد در تابستان است، گفت: کاهش آب بدن در تابستان به علت تعریق فراوان است به همین دلیل باید روزانه آب به صورت اندک اندک و بافاصله مصرف شود.