نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  آیا با خوردن بستنی سر درد می‌گیرید؟ به نظر شما این حالت نشان دهنده بیماری خاصی است و ن...

  هشدار معاون سازمان غذا و دارو در مورد مصرف نمکهای صنعتی معاون غذای سازمان غذا و دارو، نسبت به مصرف نمکهای ...

  ویتامین ضد پوسیدگی دندان را بشناسید مشخص شد در کودکانی که دچار کمبود ویتامین D هستند، ...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

چرا بی دلیل چاق می شویم؟ شاید شما هم از افرادی هستید که احساس می‌کنید جدیدا بدون دلیل چاق شده اید. افرادی زیادی در هنگام مراجعه به کلینیک های کاهش وزن ذکر می‌نمایند که در ماههای اخیر بدون آن که تغییری در غذای خود داده باشند دچار افزایش وزن شده اند. واقعیت آنست که چاقی و افزایش وزن رخ نخواهد داد مگر آن که تعادل بین انرژی دریافتی و انرژی سوخت و ساز شما به هم بخورد.
خواص عناب/بهترین روش مصرف عناب چیست؟ پایگاه خبری لقمه: عناب یکی از گیاهانی است که در نیمه شمالی ایران به‌طور طبیعی رشد می‌کند و به‌ دلیل استفاده از میوه‌های آن، در نقاط مختلف نیز کشت می‌شود. عناب درختچه‌ای با برگ‌های سبز براق و فاقد کرک یا با کرک‌های بسیار پراکنده است.
باورهای غلط درباره رژیم های غذایی امروزه اطلاعات فراوان و حتی اشتباه در مورد تغذیه‌، تشخیص یک الگوی صحیح تغذیه‌ای را دشوار کرده است.
بلاهایی که سر میوه ها آورده ایم/ موزهای هسته دار، پرتقال های بی هسته! میوه های نوبر این روزها به خاطر قیمت بالایشان سر و صدا به پا کرده اند، اما شاید بد نباشد که بدانید این نوبرهای زودرس، نه تنها برای اقتصاد خانواده تهدید به حساب می آیند، بلکه ممکن است سلامت خانواده شما را هم تهدید کنند!