نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  میوه، سبزی و لبنیات را با فاصله بخورید مدیر گروه تحقیقات تغذیه انستیتو تغذیه وزارت بهداشت...

  مواد غذایی پایین آورنده کلسترول خون لقمه: افزایش کلسترول خون یکی از عواملی است که جوام...

  سبزیجات سبز ژن سرطان را از بین می‌برند مطالعات نشان می‌دهد مصرف سبزیجات سبز می‌تواند در ج...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

جایگزین مناسب چیپس و پفک افراط و تفریط کودکان در مصرف غذاهای مضر سلامت یا غذاهایی که برای رشد او مفید هستند، به دغدغه‌ای برای والدین تبدیل شده است. یک متخصص تغذیه می‌گوید: ذائقه کودک را می‌توان با روش‌های مختلف و جایگزین کردن برخی مواد غذایی شکل داد.
روایت گرانی ماکارونی و چند توصیه در اصلاح سیاست ارزی/‌ لزوم پرداخت علی‌‌الحساب یارانه‌ پایگاه خبری لقمه: در یکی دو‌ روز اخیر پس از افزایش یکباره قیمت ماکارونی این کالا در فروشگاه‌ها ناپدید و یا با قیمت‌های بالا عرضه شد، تولیدکننده‌های ماکارونی اما می‌گویند ماکارونی که تا پیش از این با آرد یارانه ای تولید کرده‌‌ایم را گرانتر نمی‌فروشیم و کسانی که یک شبه قیمت ماکارونی را تغییر دادند مشمول جریمه تعزیرات می‌شوند.
مدیریت استراتژیک در رستوران متون تخصصی در زمینه اداره رستوران معدود و محدودند. در ادامه مقاله مفیدی از خانم حدیث مشکی که در وبلاگشان منتشر کرده بودند را باز نشر می کنیم.
آیا آشپزی با باربیکیو می‌تواند عامل ایجاد سرطان باشد؟ آشپزی با باربیکیو به سلامتی افراد صدمه ای نمی‌زند، این جمله نتیجه گیری ای است که از سوی متخصصان آژانس ملی سلامت فرانسه اعلام شده است.