نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  رژیم ضدکلسترول؛ از این 5 ماده‌ غذایی بپرهیزید بر خلاف باورهای رایجی که وجود دارد بدن ما برای این...

  نان صنعتی سالم‌تر است یا نان سنتی؟ این سوال برای خیلی‌ها پیش می آید که آیا نان‌های صن...

  این مواد غذایی مرگ را به تعویق می اندازد مغزها از بهترین منابع پروتئین، فیبر، مواد معدنی و ...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

تهران آب ندارد پرویز کردوانی، سال‌هاست که پدر علم کویرشناسی ایران است، پیرمردی 82 ساله متولد گرمسار که گرم‌ترین نقطه زمین در کویر لوت را کشف کرده است. در و دیوار خانه‌اش پراست از تقدیر‌نامه‌ها و عکس‌هایش. عکس‌هایی از زمان‌های خیلی دور و خیلی نزدیک.
کشف حقایقی عجیب درباره چاقی قرار گرفتن در معرض موادی خاص در مدت زمان رشد جنین و یا در سال‌های نخست پس از تولد اغلب رشد معمول سیستم هورمونی بدن را دچار اختلال می‌کند و به رشد بیشتر سلول‌های چربی منجر می‌شود.
استقلال اقتصادی و امنیت غذایی پایگاه خبری لقمه: مطالعات و بررسی‌های نشان دهندۀ این حقیقت است كه اقتصاد كشور بنا به علل گوناگون، از عدم تعادل‌های متنوع و متعددی رنج می‌برد. این امر، منجر به گسترش فقر، نابرابری اجتماعی، طبقاتی شدن جامعه، بیكاری و استقراض خارجی شده است. در این نوشتار برآنیم تا به این پرسش پاسخ دهیم كه آیا مبانی اقتصادی قانون اساسی باعث به وجود آمدن این عدم تعادل‌هاست؟
تورم مالیات غیرمستقیم است/نسبت بین مالیات و خدمات‌دهی دولت باید رعایت شود پایگاه خبری لقمه: عضو اتاق تهران با بیان اینکه تورم، مالیات غیرمستقیم است، گفت: باید به جای افزایش نرخ، چتر مالیاتی را گسترش داد تا تمامی بخش‌ها زیر چتر مالیات قرار بگیرند و عدالت مالیاتی پیاده شود.