نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :  
 

  خطر پاستیل برای دندان کودکان پایگاه خبری لقمه:استفاده از پاستیل علاوه بر عوارض...

  ویتامین ها، حافظ سلامتی انسان پایگاه خبری لقمه: ویتامین ها به رشد و عملکرد بدن ک...

  این مواد غذایی مرگ را به تعویق می اندازد مغزها از بهترین منابع پروتئین، فیبر، مواد معدنی و ...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

سلامت قلب با مصرف انگور محققان بر اساس نتایج تحقیقات خود گفتند که مصرف انگور قرمز خطر ابتلا به دیابت و بیماریهای قلبی را در افراد کاهش می‌دهد و برای بسیاری از بیماریها مفید است.
نقش شکلات در چاقی تحقیقات جدید نشان می دهد که وقتی پای شیرینی به میان می آید خوردن اندکی از آن خطر چاقی و یا بیماری قلبی به همراه ندارد. محققان آمریکایی با تحقیق روی بیش از پنج هزار نفر دریافتند که هیچ ارتباطی بین وضعیت ضعیف سلامتی و خوردن مرتب شیرینی وجود ندارد.
رژیم غذایی ویژه دوران بارداری شرایط بدنی و وضعیت تغذیه ای مادر در دوران قبل و در حین بارداری می تواند بسیار مهم باشد و در انتها به یک بارداری خوب منجر شود، که یکی از تصمیم های صحیح این است که خانم ها در قبل از بارداری وضعیت بدنی خود را اصلاح کنند.
دیگرشیفت‌های 12 ساعته ترس ندارد نخوردن صبحانه و غذا، ورزش نکردن و احساس خستگی درشیف‌های کاری 12 ساعته موجب مشکلات زیادی برای بدن می‌شود و این شکل زندگی آسیب‌های جدی به بدن وارد می‌کند. در مطالعات جدید عنوان شده است که شیفت‌های کاری 12 ساعته، حتی روی افزایش وزن نیز تاثیر دارند و فرد را به سمت چاق شدن سوق می‌دهند.