نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  فرمول بستنی چیست؟ تابستان که می‌شود، سرانه مصرف خوراكی‌هایی مانند بس...

  تولید کامپوزیت‌های دندانی با ثبات رنگ بالا در ایران پایگاه خبری لقمه: محققان یکی از شرکت‌های دانش‌بنیا...

  یک نکته تغذیه‌ای دخترانه برای سلامت جنسی پژوهش های محققان انگلیسی نشان می دهد دخترانی که در...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

چلوکباب شاهکار چه کسی بود؟ یک مغازه بود و جارچی اش که سر ظهر راه می افتاد در کوچه و بازار و مردان محله را به ناهار دعوت می کرد. مردها جمع می شدند توی دکان و روی سکوهایی که دور تا دورش ساخته بودند، می نشستند تا سینی معروف چلوکبابی جلویشان گذاشته شود. یک سینی بزرگ با بشقاب و نان سنگگ و پیاز و سماق و دوغ و گاهی شربت آبلیمو.
7 قانون طلائی تغذیه در دوران بارداری در دوران بارداری باید اصول تغذیه ای را رعایت کنید تا ویتامین ها و پروتئین های لازم به بدنتان بریانید
آبمیوه های صنعتی خوب و بد دارند؟ روزگاری نوشیدن آب‌ پرتقال، انار یا آب ‌سیب مختص فصول سرد سال بود، اما حالا اگر در تابستان هوس نوشیدن این نوع آبمیوه‌ها به سرمان بزند، فورا از فروشگاه یا مغازه‌ای آن را می‌خریم و گاهی آنقدر مزه‌اش برایمان دلچسب و خنکی‌اش گوارا می‌شود که چند بار در روز برای رفع عطش و خستگی از آن استفاده می‌کنیم، اما آیا واقعا آبمیوه‌های صنعتی آبمیوه‌اند؟
۱۲ غذای سمی و خطرناک که مصرف می‌کنیم پایگاه خبری لقمه: وقتی اسم غذاهای خطرناک را می شنوید به احتمال زیاد به این فکر می کنید که بیشتر مردم دنیا از آن ها اجتناخب کرده و هرگز سراغشان نمی روند. اما حتما برایتان عجیب خواهد بود که برخی از این خوراکی ها همین الان در یخچال یا کابینت آشپزخانه تان جای خوش کرده باشند!