نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

بررسی آثار بهداشتی و اقتصادی آلودگی هوا در ۲۷ شهر پایگاه خبری لقمه: رییس گروه سلامت هوا و تغییر اقلیم وزارت بهداشت با اشاره به انجام مطالعه‌ای برای کمی‌سازی اثرات بهداشتی و اقتصادی منتسب به آلاینده ذرات معلق PM ۲.۵، به تشریح عوارض این معضل بهداشتی در کشور پرداخت و گفت: در سال ۱۴۰۰ تعداد همه مرگ‌های منتسب به مواجهه طولانی مدت با ذرات معلق PM۲.۵ بیش از ۸۷ درصد نسبت به سال ۱۳۹۹ افزایش یافته است.
برای لاغری تا می توانید ماهی بخورید! پایگاه خبری لقمه: می خواهید لاغر شوید و در عین حال نمی توانید از خوردن غذاهای محبوبتان دست بکشید. ما یک پیشنهاد ویژه و هوس انگیز برای شما داریم، مصرف ماهی خود را افزایش دهید.
غذاهای مو سیاه کن شاید این سؤال همواره مطرح باشد که چرا موهایمان سفید می شوند؟ رنگ مو و مطالب مربوط به آن موضوع جالب و پیچیده ای است و جدا از آن که عامل زیبایی است، محافظ و نگهبان ِ سر درمقابل اشعه ماوراء بنفش هم هست. در پایین ترین لایه پوست و درمحل پایه و تکیه تار مو، سلول هایی به نام ملانوسیت قراردارند که دائما ترکیبی به نام ملانین را تولید می کنند، که همین ملانین عامل رنگ داشتن تار موی رشد کرده است.
درمان ناباروری زنان با رژیم غذایی یک فوق تخصص تغذیه ناباروری گفت: زنانی که به ناباروری مبتلا هستند، نباید از چربی های اشباع مانند لبنیات چرب و دنبه زیاد استفاده کنند.