نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  مواد قندی سطح یادگیری را بالا نمی برد دکتر ضیاء الدین مظهری با اعلام صحت نداشتن آین باور...

  راز سالادهای زنانه حتما برای‌تان پیش آمده كه روزی كسالت‌بار را تجربه ...

  دشمن مینای دندان را بشناسید استفاده از خوراکی ها و نوشیدنی های اسیدی موجب فرسا...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

دستاوردهای سفرهای استانی رئیسی به خوزستان چه بود؟ پایگاه خبری لقمه: رئیسی وعده داده بود که به پاستورنشینی قناعت نخواهد کرد و اجرای این وعده را هم به فاصله دو روز از آغاز رسمی دولتش و با سفر به خوزستان تشنه و ملتهب آغاز کرد و برای سرزمین نفت با مردمانی نجیب و صبور، ۳۴ هزار میلیارد تومان اعتبار اختصاص داد.
برای خوردن غذاهای سالم مغزتان را تربیت کنید! متخصصان تغذیه می‌گویند: مغز را می‌توان به گونه‌ای تربیت کرد که موادغذایی سالم و با میزان کالری کمتر را به غذاهای پُرکالری ترجیح دهد.
اولین رستوران را در نوزده سالگی راه اندازی کردم/ غذای ایرانی نیازمند اطلاع رسانی بیشتر است پایگاه خبری لقمه: شایان شمس سرآشپز برتر سال 1395 مسابقه تلویزیونی دستپخت مسیر موفقیت را با تلاش اما سریع طی کرده است و معتقد است غذاهای اصیل ایرانی به دلیل ضعف اطلاع رسانی محجور مانده اند.
شما هم می‌خواهید چاق شوید؟ رایج‌ترین دلایل برای لاغر بودن یک نفر معمولاً یکی از علت‌های زیر است:ژنتیک، خوردن غذای کمتر از میزان نیاز، داشتن سبک زندگی فعال و پر تحرک، ورزش بیش از حد.این را هم بدانید خیلی از افراد لاغر هستند به دلیل ناتوانی‌ها، اختلالات خوردن، اختلالات روحی، و یا سابقه بیماری یا عمل جراحی شدید. در این مقاله ما روش‌های افزایش وزن را با هم بررسی می‌کنیم ولی قطعاً برای افرادی که از اختلالات نامبرده رنج می‌برند بهترین راه‌حل، درمان بیماری زمینه‌ای است و بعد واجد شرایط برای این توصیه خواهند بود.