نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  چیپس‌های سرطان‌زا نخورید دبیر اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان چیپس و اسن...

  چاقی و اضافه وزن کبد را پیر می‌کند پزشکان هشدار دادند: اضافه وزن موجب فرسودگی سریع ک...

  پیش غذاهای سالم تر فست فودها! راستش را بگویید! اگر دلتان بخواهد یک وعده فست‌فود ...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

بهترین صبحانه های زمستانی یك متخصص تغذیه با تاكید بر لزوم مصرف صبحانه، گفت: پس از صرف یك صبحانه كامل، میان وعده‌هایی مانند میوه یا شیر، نیاز كودكان را در زنگ‌های تفریح به بهترین نحو برطرف می‌كند.
دلایل افزایش قیمت گوجه فرنگی در فصل سرما/راه چاره چیست؟ پایگاه خبری لقمه: پس از افزایش قیمت گوجه به کیلویی 50 هزار تومان، در چند هفته گذشته، امروز مدیر عامل سازمان میادین میوه و تره بار تهران از «کاهش قیمت» خبر داد اما آیا امکان تکرار نشدن افزایش قیمت ها در فصول سرد سال وجود دارد؟
کدام آبمیوه باعث کاهش وزن می شود مصرف میوه و سبزی برای حفظ سلامت بسیار مفید است زیرا عملکرد مناسب اعضای کلی بدن را حفظ می کند. سبزی و میوه را می توان به صورت خام یا پخته مصرف کرد اما آب میوه خاصیت بیشتری دارد.
تحمل بوی بد سیر و پیاز، ارزشش را دارد از درمان سرطان گرفته تا بهبودی بیماری های قلبی عروقی ، خوردن سیر و پیاز مزایایی دارد که ارزش تحمل بوی بد آنها را به انسان می دهد . خانم شوارتز ، پزشک خانواده می گوید : « خوردن سیر و پیاز را هیچگاه ترک نکنید چون خاصیت درمانی زیادی دارند و این حرف که پیاز را از غذا جدا کنید را هم به کلی فراموش کنید . با توجه به قدرت درمانی این مواد مغذی ، باید مقدار مصرف آنها را در سبد غذایی خانواده بیشتر کنید . »