نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  لزوم سالم‌سازی سبزیجات و میوه‌جات خام قبل از مصرف مدیر گروه بهداشت محیط و حرفه ای مرکز بهداشت نیشابو...

  رعایت نکاتی برای پیشگیری از پوسیدگی دندانِ کودکان پایگاه خبری لقمه: پوسیدگی دندان از جمله اپیدمیهای ...

  عوارض نمک دریا جبران‌ناپذیر است وزارت بهداشت اعلام کرد: کمبود ید مهمترین عامل عقب‌...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

چلوکباب شاهکار چه کسی بود؟ یک مغازه بود و جارچی اش که سر ظهر راه می افتاد در کوچه و بازار و مردان محله را به ناهار دعوت می کرد. مردها جمع می شدند توی دکان و روی سکوهایی که دور تا دورش ساخته بودند، می نشستند تا سینی معروف چلوکبابی جلویشان گذاشته شود. یک سینی بزرگ با بشقاب و نان سنگگ و پیاز و سماق و دوغ و گاهی شربت آبلیمو.
وقتی مسواک زدن مضر است دندانپزشکان هشدار دادند مسواک زدن دندانها ظرف نیم ساعت بعد از مصرف یک وعده غذایی یا نوشیدن یک فنجان قهوه می‌تواند آسیب جدی به دندان ها وارد کند.
رابطه شکم گرسنه با رابطه زناشویی ناموفق! داشتن رابطه زناشویی سالم، صحیح و متعادل یکی از مهم‌ترین شروط برای پایداری و ثبات زندگی زناشویی به ویژه در زوج‌های جوان است. اهمیت این موضوع به حدی است که در متون طبی مکاتب درمانی طبیعی و مدرن به این موضوع اشاره شده است.
۷ هشدار درباره حلیم این روزها با زیاد شدن مشغله‌‌های کاری و نداشتن فرصت کافی، بسیاری از خانواده‌ها ترجیح می‌دهند حلیم را از بیرون بخرند چون معتقدند برای پخت نوع خانگی این غذا مدت زمان زیادی لازم است و از طرفی بافت حلیم خانگی به خوبی‌ بافت حلیم بیرون به اصطلاح کش نمی‌‌آید.