نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  غذاهای نذری تا چند روز قابل نگهداری اند؟ یک متخصص تغذیه با اشاره به مدت زمان نگهداری غذاهای...

  5 ماده غذایی مفید برای سبد غذایی اسفندماه اگر خیلی مراقب وزن خود هستید و می‌ترسید که شکلات چ...

  سرطان دهان چقدر خطرناک است؟ سرطان‌های دهان 2 تا 4 درصد مجموع سرطان‌ها را تشکیل...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

گفت و گو با مالک پدیده شاندیز درباره رازهای موفقیتش شاید تا الان نام «محسن پهلوان» را نشنیده باشید؛ اما قطعا کارهایی که او کرده، شما را به تحسین واداشته است! او که پیش از این درکار ساخت و ساز بوده، درسال‌های گذشته با راه‌اندازی رستوران‌های زنجیره‌ای «شاندیز» درایران، امارات و افغانستان سروصدای زیادی راه انداخته. آخرین رستوران او «پدیده شاندیز» نام دارد که در 6 ماه ابتدایی سال 88 با مانور تبلیغاتی روی همزمانی تولد امام رضا(ع) با روز 8/8/88، تیزرهای تلویزیونی گوناگونی را در صداوسیما روی آنتن فرستاد.
علائم فاسد شدن قارچ خوراکی/قارچ سالم چه نشانه ‌هایی دارد؟ آشنایی با علائم فاسد شدن قارچ و روش‌ های تشخیص قارچ خراب از قارچ سالم این امکان را برای شما ایجاد می کند تا بتوانید قارچ ‌های ناسالم را از سالم تشخیص دهید و طعم و کیفیت غذا خود را بهبود بخشید.
رژیم لاغری یویویی؛ دشمن سلامت دخترها لاغر شدن خوب است اما لاغر ماندن مهم‌تر است. بعضی از دخترهای جوان به محض اینکه چند کیلو لاغر می‌شوند و به اصطلاح به هدفشان می‌رسند بی‌خیال رژیم شده و به عادت‌های قبلی خود بر می‌گردند. برای همین طولی هم نمی‌کشد که به وزن قبلی و شاید هم بیشتر می‌رسند. به این می‌گویند رژیم یویویی.
لاغری گیاهی به سبک بازیگران سینما اگر تا امروز شیوه‌های مختلف را برای درمان چاقی و اضافه وزن خود تجربه كرده و نتوانسته‌اید به وزن ایده‌آل خود نزدیك شوید، توصیه می‌كنیم با اجرای توصیه درمانگران شیوه‌های طبیعی درمان در سراسر جهان برای كاهش و تثبیت وزن خود اقدام كنید.