نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  لزوم انتخاب یک الگوی تغذیه‌ای مناسب پس از چهل سالگی متخصصان تغذیه و سلامت می‌گویند، زمانی که به سن 40 ...

  چرا باید هر میوه را در فصل خودش خورد؟ پایگاه خبری لقمه: کارشناسان تغذیه بر این باورند ک...

  مهمترین ویتامین های مکمل برای حفظ سلامت بدن با این حال، بسیاری ازمردم به اندازۀ نیاز بدنشان مو...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

من سریع آشپزی می کنم برنامه «به خانه بر می‌گردیم» كه در حال حاضر هم از شبكه پنجم سیما در حال پخش است و طرفداران زیادی را هم به خود جذب كرده است، زمانی اجرای آن را فردی بر عهده داشت كه خود و مادر بزرگوارش از مجریان حرفه‌ای و توانا بودند. او كسی نیست جز سركار خانم «الهام صفوی‌زاده»، مجری خوش‌ذوقی كه اجرای زیبای او را در برنامه‌ها و شبكه‌های مختلف به یاد داریم. وی خاطرات خوبی را در برنامه آشپزی به یاد دارد.
پیشگیری از سرطان لوزالمعده با مصرف مواد غذایی حاوی منیزیم پایگاه خبری لقمه: طبق یافته اخیر محققان، مصرف روزانه منیزیم در پیشگیری از ابتلا به سرطان لوزالمعده مفید است.
وقتی مسواک زدن مضر است دندانپزشکان هشدار دادند مسواک زدن دندانها ظرف نیم ساعت بعد از مصرف یک وعده غذایی یا نوشیدن یک فنجان قهوه می‌تواند آسیب جدی به دندان ها وارد کند.
رژیم لاغری یویویی؛ دشمن سلامت دخترها لاغر شدن خوب است اما لاغر ماندن مهم‌تر است. بعضی از دخترهای جوان به محض اینکه چند کیلو لاغر می‌شوند و به اصطلاح به هدفشان می‌رسند بی‌خیال رژیم شده و به عادت‌های قبلی خود بر می‌گردند. برای همین طولی هم نمی‌کشد که به وزن قبلی و شاید هم بیشتر می‌رسند. به این می‌گویند رژیم یویویی.