نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  کم اشتهایی عصبی نتیجه رژیم های وسواسی بانوان جوان پایگاه خبری لقمه: دراین شماره, قصد داریم شما عزیزا...

  چای را در چه ظرفی بریزیم تا عطرش از بین نرود؟ فراموش نکنید گرما، رطوبت و نور دشمنان اصلی کیفیت و...

  توصیه‌هایی برای همزمانی کرونا و آنفولانزا در فصل سرد پایگاه خبری لقمه: اگر در فصل گرما با شدت بسیار زیا...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

پخت «نان شیرینی» در واحدهای نان صنعتی ممنوع است/مشکلات فرهنگی در تولید و مصرف نان صنعتی پایگاه خبری لقمه: مجری طرح توسعه نان صنعتی شرکت بازرگانی دولتی ایران گفت: طبق قانون، پخت و فروش «نان شیرینی» در واحدهای نان صنعتی به ویژه واحدهای دارای ظرفیت بالای 20 تن ممنوع است. سازمان های تعزیرات و حمایت، اتحادیه ها و ستاد تنظیم بازار باید بازرسی و نظارت کنند.
میوه های دارای کالری منفی کدامند؟ بعضی از میوه ها قند دارند و باعث چاقی می شوند، بعضی دیگر بر عکس لاغر می کنند اما تا کنون درباره میوه هایی که چربی را بسوزانند شنیده بودید؟ آیا این میوه ها را می شناسید؟
آیا آبمیوه‌ها آب میوه‌اند؟! هوا که گرم می‌شود، بازار مصرف انواع آبمیوه‌های خنک هم رونق می‌گیرد، اما مصرف کدام یک از انواع آبمیوه‌ها می‌تواند برای ما مفیدتر باشد و از مصرف کدام نوع از آنها باید پرهیز کرد؟
همه چیز در مورد سوپ و سرماخوردگی معمولا در فصول سرد سال تمایل افراد به مصرف غذاهای گرم مانند سوپ افزایش می‌‌یابد و بیشتر خانواده‌ها سوپ رقیق، سبک و با هضم آسان را برای درمان سرماخوردگی مفید می‌دانند و از این رو در این فصول پرسش‌های سوپی زیادی مطرح می‌شود. این‌که آیا سوپ جوجه یا سوپ پای مرغ برای سرماخوردگی مفید است؟