نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  مرکبات برای مقابله با بیماری‌های مزمن کلاً میوه‌های پاییزی و زمستانی سرشار از ویتامین C ...

  توصیه‌های تغذیه‌ای برای مقابله با درد متخصصان تغذیه و سلامت معتقدند که برخی از مواد غذای...

  مهمترین ویتامین های مکمل برای حفظ سلامت بدن با این حال، بسیاری ازمردم به اندازۀ نیاز بدنشان مو...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

چاقی، معضل قرن حاضر چاقی و اضافه وزن معضلی است که در دنیای امروز گریبانگیرمان شده و مشکلات زیادی را برای اکثر افراد جامعه بوجود آورده است، تا آنجا که چاقی را معضل قرن حاضر نام نهاده‌اند. شیوع چاقی در میان ایرانیان شدت بیشتری دارد و از این حیث توجه به آن، اهمیت فراوانی دارد.
رژیم‌های غذایی مطابق با گروه‌خونی آیا گروه‌خونی بهترین راه برای تعیین رژیم‌غذایی است؟ در این مقاله می‌خواهیم بیشتر درمورد این رژیم‌های غذایی توضیح دهیم و ببینیم آیا قادر به کم کردن وزن شما هستند یا خیر.
فلج حنجره در اثر مصرف سم تجزیه نشده در صیفی جات/ ابتلا به ام اس و دیابت نتیجه استفاده از کودهای شیمیایی یک متخصص تغذیه و رژیم درمانی با بیان اینکه چندی پیش عده ای از افراد به دلیل استفاده از صیفی جاتی که قبل از تمام شدن دوره کارنس به بازار عرضه شده بودند دچار فلج حنجره شده اند نسبت به عوارض خطرناک استفاده بی رویه از کودهای شیمیایی در محصولات کشاورزی هشدار داد.
این عادت‌ها کلیه شما را از بین می برد کلیه‌ها برای سلامتی بدن اهمیتی فراتر از تصور ما دارند که به‌دلیل این نقش حیاتی و انکارناپذیر در بدن، سزاوار توجه و مهربانی بیشتری هستند.