نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  استخوان های سالم می خواهید؟ اینها را بخورید وقتی صحبت از ساختن استخوان های محکم و قوی می شود، ...

  از مصرف لبنیات پرچرب بپرهیزید یک متخصص تغذیه ضمن تاکید بر اصلاح الگوی غذایی، بر ...

  بخور نخورهای شب امتحان امسال روزهای امتحان کمی زودتر از همیشه فرارسیده‌ان...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

10 نکته برای هضم بهتر غذا خیلی مهم است که غذایی که می خورید و زمانی که آن را میل می کنید، از قبل معین باشد. خوردن غذاهای مشابه و زمان های مشخص در روز اثرات معینی بر روی سیستم گوارش شما دارد
مصرف زیاد گوشت و نمک فراوان سبب ایجاد سنگ کلیه می‌شود پایگاه خبری لقمه: معاون پژوهشی مرکز تحقیقات نفرولوژی دانشگاه علوم پزشکی تهران با اشاره به دلایل ابتلا به بیماری سنگ کلیه، گفت: کلیه‌های ۱۲ درصد مردم ایران سنگ ساز است و این میزان در آینده رشد فزاینده دارد.
مصرف فیبر به لاغری و کاهش وزن کمک می‌کند با مصرف فیبر روزانه می توانید اضافه وزن خود را بهبود دهید چراکه یکی از عوامل نیاز بدن به فیبر، اضافه وزن است.
هر قرص را چه موقع باید خورد؟ بسیاری از ما مجبوریم برای پیشگیری یا درمان خود هر روز دارو بخوریم اما آیا می‌دانید هر دارویی را باید در زمان مناسبش در روز مصرف كرد؟ تحقیقات نشان داده خوردن داروها در زمان نادرست نه تنها اثر آنها را كم می‌كند بلكه در بعضی موارد ممكن است برای بدن مضر باشد. برای مثال خوردن داروهایی مانند داروی درمان آرتروز، پوكی استخوان یا سوزش معده در زمان مناسب می‌تواند تاثیر شگفت‌انگیزی روی میزان اثر آنها داشته باشد و زمان بهبود شما را به‌طور چشمگیری كاهش دهد.