نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  رابطه پیتزا و سکته های قلبی متخصص قلب و عروق به شهروندان توصیه كرد: از غذاهای ...

  عوارض نمک دریا جبران‌ناپذیر است وزارت بهداشت اعلام کرد: کمبود ید مهمترین عامل عقب‌...

  خوردنی‌های مفید برای کبد چرب از آنجا که بیماری کبد چرب از جمله بیماری‌های خاموش...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

آشنایی با اصول نگهداری مواد غذایی پایگاه خبری لقمه: آشنایی با اصول نگهداری مواد غذایی به از دست رفتن ویژگی های ارگانولپتیکی، ارزش تغذیه ای، ایمنی و بازار پسندی یا مطلوبیت مواد غذایی، فساد مواد غذایی گفته می شود که به سه دسته فساد شیمیایی، فیزیکی و بیولوژیکی طبقه بندی می گردد.
10 آب‌میوه‌ای که قندشان از نوشابه هم بیشتر است شکر موجود در آب‌میوه یکی از دلایل اصلی فاسد شدن دندان‌ها در کودکان است و قند برخی از آب‌میوه‌های موجود در سوپرمارکت‌ها بیشتر از قند نوشابه‌ها است.
علامتی برای شناسایی پوکی استخوان یکی از محققین بر‌تر جشنواره رازی، اعلام کرد: در مطالعاتی که انجام شده به این موضوع دست یافتیم که سرعت از دست دادن تراکم استخوان افرادی که احساس خشکی دهان دارند بیشتر از کسانی است که با این مشکل مواجه نیستند.
خاصیت‌هایی كه پاستیل ندارد پاستیل از تنقلاتی است كه با شكل‌های متنوع و رنگ‌های فریبنده، بزرگ و كوچك را به خود جذب كرده و گرچه برخی انواع آن طعم خوبی ندارد، اما بافت كش‌سان منحصربه‌فرد آن در زمان جویدن چنان احساس مطلوبی در مصرف‌كننده ایجاد می‌كند كه در همه جنس‌های این محصول نظیر ژله و مارشمالو (نوعی آبنبات اسفنجی) نمی‌توان یافت و این همان عامل اصلی پرطرفدار شدن پاستیل است اما باید بدانیم این قبیل ویژگی‌ها نمی‌تواند دلیل مغذی بودن این محصول باشد.