نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  مزایا و معایب لیوان‌های کاغذی و فومی استفاده از ظروف یک بار مصرف در بین افراد جامعه بسی...

  ۵ دلیل خوب برای مصرف تخم مرغ بر خلاف گذشته که تخم مرغ به عنوان یک ماده‌ی غذایی ...

  مسمومیت غذایی و 7 منبع احتمالی آن مسمومیت‌های غذایی ممکن است تا چند هفته بعد از مصرف...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

چاقی شما چه مدلی است؟ گلابی یا موزی؟ دانش و اطلاعات کافی درباره بدنمان، این امکان را به ما می دهد که با بدنمان درست رفتار کنیم و انتظار درست و بجایی از، آن داشته باشیم. راستی می دانید چاقی چند نوع دارد؟
غذاهایی که چربی اضافی بدن تان را از بین می برند! اگر بدانید چه چیزهایی برای کاهش وزن مفید تراست و چه غذاهایی چربی ها را می سوزانند بهتر و راحت تر می توانید از شر چربی های اضافی خلاص شوید.
این فست فودهای آمریکایی را تحریم کنید شاید مردم آمریکا چاق ترین مردم دنیا باشند، ولی بدان معنا نیست که بازار آنها در انحصار فست فود باشد. فست فودهای زنجیره ای آمریکایی از جمله پیتزا هات، کی اف سی و مک دونالدز در نقاطی غیر از آمریکا غذاهایی ارائه می دهند که آمریکایی ها در کشور خودشان نمی توانند بخورند.
با چربی های تیره به آسانی لاغر شوید! تا همین اواخر ، دانشمندان گمان نمی کردند که افراد بزرگسال دارای این نوع چربی باشند . بلکه تنها تصور می شود نوزدان برای حفظ گرمای بدن دارای چنین نوع چربی هستند و بعدها با شکل گرفتن ماهیچه های بیشتر این نوع چربی از بین می رود. اما تحقیقات اخیر ثابت کرده که بیش از نیمی مردان زنان دارای این نوع چربی می باشند.