نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :  
 

  خونریزی هنگام مسواک زدن علامت وجود جرم دندانی است یک دندانپزشک گفت: اولین علامت وجود جرم، خونریزی هن...

  10برگزیده دنیای خوراکی ها لقمه: با توجه به تنوع مواد غذایی بیشتر ما برای انت...

  روغن کنجد و سبوس برنج از فشار خون پیشگیری می‌کنند پژوهشگران ژاپنی در تحقیقات خود دریافتند که ترکیب ر...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

چرا باید ویتامین بخوریم؟ آیا شما واقعا˝ می دانید که ویتامین هایی نظیر A و B و C و D و ... به چه کار می آیند؟ و چرا باید زحمت استفاده از آنها را بکشید؟ با ما همراه شوید تا درباره برخی دلایل مصرف این ویتامین ها به شما توضیحاتی ارائه دهیم.
دست اندازهای جاده لاغری بخش زیادی از چاقی که در جامعه شاهد آن هستیم، به دلیل عادات بد غذایی است. غذاهای چرب، میان‌وعده‌های پر کالری، شیرینی‌ها و نوشیدنی‌های چاق‌کننده و عجله کردن در خوردن غذا از عوامل اصلی گسترش چاقی در جامعه است.
چند توصیه برای سبد خرید تیر ماه بازارهای میوه و تره بار در فصل تابستان پر می‌شوند از میوه و سبزیجاتی که هر کدام برای سلامتی ما مفید و لازم هستند.
چگونه سریع و سالم چاق شویم؟ بعضی از افراد مادرزادی لاغر بدنیا می آیند و یا لاغر بوده و نمی دانند، چگونه چاق شوند. هرچند اکثر افراد بدنبال لاغری هستند، اما خیلی ها هم چاق شدن برایشان آرزو است. بعضی ها برای شرکت در تیم های ورزشی و یا ماندن در تیم نیاز به چاق شدن دارند. بعضی دیگر احساس می کنند که با چاق شدن زیباتر و سالم تر بنظر می رسند. بدون توجه به دلیل شما برای چاقی، چگونگی چاق شدن بدون اینکه بسلامتی شما آسیبی برسد، در مقاله امروز راستینه بررسی شده است.