نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  در روزهایی که هوا آلوده میشود غذای آماده به مصرف نخورید عضو هیات علمی انستیتو تحقیقات تغذیه کشور با بیان ا...

  عجیب‌ترین روش های خوراکی مقابله با سرماخوردگی غذاهای طبیعی خیلی بیشتر از غذاهای پرکالری خاصیت دا...

  چه کنیم تا با مصرف سبزی ها دچار نفخ نشویم؟ یک متخصص تغذیه و رژیم درمانی تاکید کرد: « ممکن است...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

آشنایی با خواص لاغری میوه‌ها همه ی ما تصور می کنیم که برای کاهش وزن و لاغری باید هر نوع ماده ی غذایی شیرین را از برنامه ی غذایی مان حذف کنیم. به خاطر اینکه این مواد غذایی حاوی قند بوده و کالری زیادی به بدن می رسانند.
نوشیدنی‌های مجاز برای مبتلایان به ریفلاكس معده یک كارشناس تغذیه، نوشیدنی‌هایی را كه با خیال راحت می‌توانید نوش جان كنید، را به شما می گوید.
خاصیت‌هایی كه پاستیل ندارد پاستیل از تنقلاتی است كه با شكل‌های متنوع و رنگ‌های فریبنده، بزرگ و كوچك را به خود جذب كرده و گرچه برخی انواع آن طعم خوبی ندارد، اما بافت كش‌سان منحصربه‌فرد آن در زمان جویدن چنان احساس مطلوبی در مصرف‌كننده ایجاد می‌كند كه در همه جنس‌های این محصول نظیر ژله و مارشمالو (نوعی آبنبات اسفنجی) نمی‌توان یافت و این همان عامل اصلی پرطرفدار شدن پاستیل است اما باید بدانیم این قبیل ویژگی‌ها نمی‌تواند دلیل مغذی بودن این محصول باشد.
12 علامت و هشدار که نشان می دهد به اندازه کافی آب نمی نوشید اگر به مقدار کافی آب ننوشید و به انداز کافی آن را دریافت نکنید بدنتان دچار یک سری علائم و مشکلات خواهد شد در ادامه به آنان اشاره می کنیم.