نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  جوجه‌كباب آماده طبخ فله‌ای نخرید لقمه: جوجه‌كباب از جمله غذاهای لذیذی است كه اكثر ا...

  راه‌حل فرار از دندان‌ های زرد یک دندانپزشک گفت: اصلی‌ترین رکن حفظ رنگ طبیعی دندا...

  رژیمی برای شفاف سازی پوست استفاده از انواع کرم‌های شیمیایی آرایشی، می‌تواند...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

کوکاکولا چطور بزرگ شد و بزرگ ماند پایگاه خبری لقمه: در یک مطالعه جدید بر روی بزرگ‌ترین شرکت‌های آمریکا، کوکاکولا به عنوان بهترین مکان برای کار و رشد شغلی رتبه‌بندی شد.
بدترین خوراکی‌هایی که باعث اضافه وزن می‌شوند اگر می‌خواهید سالم‌تر زندگی کنید باید تغذیه‌ی مناسبی در پیش بگیرید و از مصرف مواد غذایی نامناسب دوری کنید. در این مقاله چند نمونه از بدترین خوراکی و نوشیدنی‌ها را عنوان می‌کنیم و توصیه می‌کنیم این‌ها را از سبد خریدتان حذف کنید.
افزایش ۲۰ درصدی ظرفیت پذیرش دانشجویان پزشکی و بومی گزینی / ۱۶ میلیارد ریال به خرید واکسن اختصاص یافت پایگاه خبری لقمه: دولت سیزدهم با شعار دولت مردمی مردادماه سال ۱۴۰۰ آغاز بکار کرد، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی یکی از مهمترین وزارتخانه های کلیدی با جایگاه سیستم نظام سلامت، اقدامات ارزنده ای را در کارنامه یکساله خود دارد.
معجزه رنگ ها در شادابی و تناسب اندام شما محیط، پر از عاملی برای شادابی است، اگر بشقاب غذای شما رنگی باشد بدن شما هم شاداب و سلامت خواهد بود پس بروید سراغ رنگ‌های طبیعی. همه می‌گویند رنگ سیاه آدم را لاغرتر نشان می‌دهد اما برخی رنگ‌ها هستند كه واقعا انسان را لاغر می‌كنند نه اینكه چاقی را استتار كنند. خیلی راحت رنگ‌های قرمز، سبز و زرد را امتحان كنید تا لاغر شوید.