نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  شبها گرسنه نخوابید/ توصیه‌های طب سنتی برای شام یک متخصص طب سنتی گفت: نباید شبها با شکم خالی خوابی...

  شیرخام نخورید گروهی از متخصصان اطفال در آمریکا هشدار دادند که زن...

  78 درصد کودکان ایرانی از کمبود ویتامین D3 رنج می برند/آسم در کودکان جنبه آلرژیک دارد پایگاه خبری لقمه: دبیر اجرایی دهمین کنگره اورژانس‌...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

جایگاه ایران در بین برترین مقاصد «سفرِ حلال» پایگاه خبری لقمه:در حالی مالزی کشوری است که تقریبا از سال ۲۰۱۵ موقعیت خود را درصدر جدول برترین مقاصد حلال برای سفر و گردشگری، حفظ کرده است، سه کشور عربستان، ترکیه و اندونزی در رقابت جدی برای رسیدن به این جایگاه قرار دارند.
مواد غذایی مفید برای فصل سرما راه حل مقابله با خستگی‌های زمستان و کمبود انرژی در بشقاب‌های شماست. در این مقاله به 10 ماده‌ غذایی مفید که قدرت بدنی‌تان را بالا می‌برد اشاره می‌کنیم.
مصرف ویتامین "c"سطح جذب آهن را افزایش می‌دهد یک متخصص تغذیه گفت: مصرف همزمان مواد خوراکی و نوشیدنی‌های حاوی ویتامین C باعث افزایش جذب آهن در بدن می‌شود.
خواص عناب/بهترین روش مصرف عناب چیست؟ پایگاه خبری لقمه: عناب یکی از گیاهانی است که در نیمه شمالی ایران به‌طور طبیعی رشد می‌کند و به‌ دلیل استفاده از میوه‌های آن، در نقاط مختلف نیز کشت می‌شود. عناب درختچه‌ای با برگ‌های سبز براق و فاقد کرک یا با کرک‌های بسیار پراکنده است.