نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  غذاهای نذری تا چند روز قابل نگهداری اند؟ یک متخصص تغذیه با اشاره به مدت زمان نگهداری غذاهای...

  مراقب باشید سرطان نخورید... زندگی ماشینی و مدرن و نداشتن دقت كافی برای تهیه غذ...

  مصرف مواد نشاسته‌ای را کاهش دهید كارشناس دفتر بهبود تغذیه جامعه وزارت بهداشت، درمان...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

راه های مقابله با کودکان پُرخور و شکمو با شیطنت دستش را به سمت ظرف شیرینی‌ روی میز، دراز کرد. یک نگاهش به در بود که یکدفعه مادر وارد اتاق نشود و نگاه دیگرش به شیرینی‌های داخل ظرف که از عصر تا حالا دلش را برده بود! تا آمد یکی از آن شیرینی‌های بزرگ شکلاتی را که با ترافل‌های رنگی تزئین شده بود، بردارد سر و کله مادر با ابروهای درهم رفته و یک جیغ بنفش پیدا شد که می‌گفت: «آخه من با این شکم سیری‌‌ناپذیر تو باید چکار کنم؟!» حتما شما هم با چنین صحنه‌‌هایی مواجه شده‌اید.
سرطانزا بودن پسته تازه چقدر صحت دارد؟ در حالی که اتحادیه خشکبار خبر از سرطانزا بودن پسته تازه می‌دهد که انجمن پسته به‌عنوان تولیدکننده و صادرکننده این محصول این اظهار نظر را حاصل بی‌اطلاعی می‌داند.
این سوسیس كالباس‌های خوشمزه! همین چند سال پیش بود که انتشار گزارش اداره استاندارد تهران درباره کشف تخلفات گسترده در صنعت سوسیس و کالباس جنجال زیادی را در کشور به پا کرد و بسیاری از تولیدکنندگان فعال در این صنعت در مظان اتهام قرار گرفتند. از زمان انتشار آن گزارش تاکنون بیش از سه سال می‌گذرد. اما آیا در این مدت تحولی در کیفیت سوسیس و کالباس تولید داخل رخ داده است؟
برای لاغر شدن، شام را جدی بگیرید! خیلی از افرادی که از افزایش وزن رنج می‌برند، می‌دانند که برای کاهش وزن می‌بایست مقدار غذای دریافتی خود را محدود نمایند، ولی مشکل اینجاست که نمی‌دانند چگونه باید مقدار غذای دریافتی خود رادر طی روز تنظیم نمایند.