نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :  
 

  در مصرف کشک به این نکات توجه کنید كشك یكی از محصولات لبنی با ارزش است كه به 2شكل صنع...

  مصرف آجیل فشار خون را كاهش می دهد یک متخصص تغذیه و رژیم درمانی ضمن بیان این مطلب اظه...

  اعتیاد کودکان به فست فود تقویت عادات غذایی نادرست می‌تواند بزرگترین ظلم یک ...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

آنچه باید درباره خوراک مرغ بدانید آیا جگر مرغ حاوی هورمون است؟ پوست مرغ باعث افزایش موهای زائد می‌شود؟ مصرف سنگدان برای مبتلایان به بیماری‌های التهابی خطر دارد؟ مضرات بال و گردن مرغ در چیست؟ این‌كه می‌گویند پای مرغ باعث غضروف‌سازی می‌شود، صحت دارد؟ اصلا چرا كارشناسان تغذیه و متخصصان صنایع غذایی خوردن فرآورده‌های جانبی طیور را زیاد توصیه نمی‌كنند؟
غذاهای کنسروی تا چند روز قابل مصرفند؟ غذاهای کنسروی که خیلی از جوانان علاقه زیادی به آن دارند، می تواند مضر باشد. با باز کردن در قوطی، محتویات آن در معرض آلودگی های بیرون قرار می گیرد.
تاثیر ایجاد دالان‌های امن برای ارسال غلات به خارج از بنادر اوکراین پایگاه خبری لقمه: مذاکرات بین روسیه، سازمان ملل، ترکیه و اوکراین بر شرایط عبور ایمن کاروان‌های غلات به خارج از اودسا و همچنین ادعاهای روسیه مبنی بر اینکه تحریم‌های غرب ارسال کودهای شیمیایی را محدود می‌کند، متمرکز است.
آیا رنگها بر ذائقه تاثیر میگذارند؟ نتایج بررسی های اخیر نشان می دهد، رنگ هایی که برای منزل انتخاب می کنید می تواند روی ذائقه اعضای خانواده تأثیر بگذارد، خواب را بهبود دهد و حتی زندگی را بانشاط کند! اما چگونه؟