نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  از مصرف لبنیات پرچرب بپرهیزید یک متخصص تغذیه ضمن تاکید بر اصلاح الگوی غذایی، بر ...

  موادغذایی تصفیه کننده خون سم زدایی، امری مهم برای بهبود عملکرد اعضای بدن است...

  چاقی و اضافه وزن کبد را پیر می‌کند پزشکان هشدار دادند: اضافه وزن موجب فرسودگی سریع ک...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

عوامل گرانی میوه چیست/اجاره بهای نجومی مغازه ها یا افزایش هزینه تولید و حمل و نقل پایگاه خبری لقمه: محصولی که در مراکز عمده فروشی عرضه می شود با حدود ۳۰ تا ۳۵ درصد سود باید به مصرف کننده نهایی عرضه شود اما متأسفانه می‌بینیم گاهی تا سه الی چهار برابر قیمت عمده فروشی در مغازه‌ها به فروش می‌رسد!
همه چیز در مورد سوپ و سرماخوردگی معمولا در فصول سرد سال تمایل افراد به مصرف غذاهای گرم مانند سوپ افزایش می‌‌یابد و بیشتر خانواده‌ها سوپ رقیق، سبک و با هضم آسان را برای درمان سرماخوردگی مفید می‌دانند و از این رو در این فصول پرسش‌های سوپی زیادی مطرح می‌شود. این‌که آیا سوپ جوجه یا سوپ پای مرغ برای سرماخوردگی مفید است؟
تأثیر رنگ در آشپزخانه آشپزخانه یكی از مهمترین بخش‌های هر خانه است كه فعالیت‌های بسیاری در آن انجام می‌شود. بنابراین، با اطمینان خاطر می‌توانید از رنگ‌های روشن و درخشان كه احساس انرژی را با خود به همراه می‌آورند، در آن استفاده كنید. اگر علاقمند نیستید كه از چند رنگ بر روی هر یك از دیوارها بهره ببرید، تنها یك رنگ را به كار برید. با این همه، استفاده از چند رنگ، آن جا كه تقابل‌هایی میان رنگ‌ها پدید آید، می‌تواند منظره‌ی آشپزخانه را مدرن كند.
فندق؛ خوشمزه و مغذی و بسیار پرانرژی این میوه‌ی خوشمزه حاوی مواد معدنی و عناصری مانند کلسیم، فسفر، پتاسیم، منگنز، مس، سلنیوم، روی، آهن و منیزیم می‌باشد و از ویتامین‌های خانواده‌ی ب (B۱ ،B۲ ،B۳ ،B۵ ،B۶) و ویتامین C ،E و K نیز بی‌بهره نیست.