نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  آب مزه دار را در تابستان حتما امتحان کنید اگر هر روز 7 تا 8 لیوان آب می نوشید، شاید بهتر باش...

  این میکروب قاتل معده است در صورت عدم درمان، این میکروب 30 درصد عامل سرطان م...

  توصیه های دارویی و تغذیه‌ای به روزه داران/ خودسرانه دارو را قطع نکنید پایگاه خبری لقمه: روزه، عبادتی است که فواید روحی و...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

كدام موادغذایی را باید در یخچال گذاشت؟ برای خریدكردن از خانه خارج می‌شوید، خریدهایتان را می‌كنید و به خانه برمی‌گردید، همه چیزهایی را كه خریده‌اید در جای خودشان قرار می‌دهید و موادغذایی را در یخچال و فریزر می‌گذارید و سپس راحت مقابل تلویزیون دراز می‌كشید اما صبر كنید، دست نگه دارید، می‌دانید برخی از موادغذایی اگر در یخچال و فریزر نگهداری شوند، ارزش غذایی خود را از دست می‌دهند و زودتر خراب می‌شوند؟ این را هم می‌دانید كه برخی از موادغذایی كه در محیط خانه و در فضای معمول نگه می‌دارید از فریزشدن سود خواهند برد؟
با غذایمان چه چاشنی بخوریم؛ دوغ؟ نوشابه؟ در حقیقت این خوراکی ها در صورت کم چرب و کم نمک بودن، از لحاظ ارزش غذایی تفاوت چندانی با هم ندارند و توصیه کلی این است که در وعده های روزانه، تنوع غذایی را رعایت کرده و از همه این خوراکی ها به اندازه استفاده کنید.
کدام سیب‌زمینی‌ها سمی هستند؟ سیب‌زمینی یکی از صیفی‌جاتی است که ضمن دارا بودن مواد مغذی مورد نیاز بدن، به طور طبیعی درصدی مواد سمی به نام سولانین در پوست و زیر پوست آن وجود دارد.
اختلالات رفتاری در کودکان با این نوشیدنی‌ها خانواده‌ها سعی کنند از همان سنین کودکی به شدت از دادن نوشابه به فرزندانشان جلوگیری کنند و دوغ را جایگزین آن نمایند.