نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  خطرات همزمانی مصرف غذا و دارو می‌دانستید همزمانی مصرف برخی داروها با برخی مواد غ...

  آیا بستنی اعتیادآور است؟ افرادی هستند که می‌گویند غذا برای آنها همانند دارو...

  درمان نكردن به موقع آبسه‌های دندانی منجر به مرگ بیمار می‌شوند یک دندانپزشک گفت: پوسیدگی دندانها و بیماری‌های لثه...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

20 توصیه ناب تغذیه‌ای از امام رضا (ع)/ جلوگیری از زکام زمستانی با این خوراکی کسانی که به ضعف حافظه دچارند،‌ بهتر است همه روزه هفت مثقال کشمش سیاه، ناشتا بخورند و نیز سه تکه زنجبیل که در عسل خوابانده‌اند (زنجبیل پرورده) با کمی خردل ضمن غذای روزانه خود بخورند.
برنامه 9 روزه پاکسازی بدن رژیم می‌گیرید اما وزن‌تان پایین نمی‌آید؟ پوست‌تان جوش جوشی است و طراوتش را از دست داده؟ موهای‌تان شکننده و عرق تن‌تان بد بو و غیرقابل تحمل است؟ گاهی بالا رفتن میزان سموم بدن‌تان است که مو و حتی دستگاه گوارش‌تان را ناسازگار می‌کند.
این 10 نوع خوراکی شما را از رفتن به دندان پزشک بی نیاز می کنند پایگاه خبری لقمه: مسواک زدن و نخ دادن کشیدن؛ دو راهکار مرسوم برای محافظت از دندان ها هستند؛ اما فکر می کنید استفاده از همین دو شیوه به تنهایی می تواند سلامت دندان های ما را تضمین کند؟ روشن است که پاسخ چنین سؤالی منفی است، برای داشتن دندان هایی سفید و سالم که لبخندی زیبا را به ما هدیه می دهند باید تغییراتی در سبک زندگی و به خصوص رژیم غذایی ایجاد کرد. بنابراین، اگر می خواهید مخارج سرسام آور دندان پزشکی را تجربه نکنید و به صورتی طبیعی دندان هایی سالم داشته باشید، گزارش ما را دنبال کنید تا با خوراکی هایی که تأثیری بی نظیر در حفظ سلامت دندان دارند آشنا شوید.
آیا آبمیوه‌ها آب میوه‌اند؟! هوا که گرم می‌شود، بازار مصرف انواع آبمیوه‌های خنک هم رونق می‌گیرد، اما مصرف کدام یک از انواع آبمیوه‌ها می‌تواند برای ما مفیدتر باشد و از مصرف کدام نوع از آنها باید پرهیز کرد؟