نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  چگونه کودک را به خوردن میوه و سبزی ترغیب کنیم؟ تغذیه ناسالم دلیل اصلی افزایش هزینه‌های سلامت در ب...

  رژیم غذایی مدیترانه‌ای و رابطه آن با سلامت قلب این رژیم به عنوان یکی از سالم‌ترین رژیم‌های غذایی ...

  فایده شام دسته‌ جمعی برای کودکان شاید باور این موضوع كمی دشوار باشد، ولی صرف شام در...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

تمام فواید انار یاقوت‌های بی‌نظیر هستی برای قلب مفیدند، معده درد را خوب می‌کنند، پیری را به تأخیر می‌اندازند، سرطان را از جان شما دور می‌کنند و غیره.
راهنمای خرید و نگهداری ظروف و اشیای نقره نقره یکی از فلزات گرانبها و محبوب پس از طلاست که اکثر ما زیور‌آلات، مجسمه و آینه شمعدان یا ظروفی از این جنس در خانه داریم.اشیا و ظروفی که امروزه بیش از سابق مخاطب و خواهان پیدا کرده است و به همین دلیل در هر نقره‌فروشی مدل‌های گوناگونی از ظرف و ظروف از نمکدان و کارد و چنگال گرفته یا سرویس‌های چایخوری و... پشت ویترین جلوه‌گری کرده و دل از تماشاچیان پشت ویترین می‌برند. در این نوشتار ضمن اشاره به برخی از مواردی که هنگام خرید ظروف و اشیا نقره باید مدنظر قرار داد، به ارائه برخی اطلاعات در مورد این کالا پرداخته‌ایم. اگر به این موضوع علاقه‌مندید، ادامه مطلب را بخوانید.
حدود 35 درصد از مطالبات کشاورزان به ازای فروش چغندرقند به کارخانه‌ها پرداخت شد پایگاه خبری لقمه: دبیر انجمن صنفی کارخانه‌های قند و شکر با بیان اینکه ۶۵ درصد از مطالبات چغندرکاران پرداخت نشده است، گفت: در صورت دریافت ۲۰۰ میلیارد تومان طلب صنایع از دولت، مطالبات معوق کشاورزان پرداخت می‌شود.
اینفوگرافیک | حضور زنان در عرصه علم پایگاه خبری لقمه: زنان به رغم چالش‌های مختلف، پیشرفت‌های چشمگیری در علم داشته‌اند. زنان کشورمان نیز به طور فعالی در تحقیقات علمی مشارکت دارند و در زمینه‌هایی مانند پزشکی، مهندسی، فیزیک و... دستاوردهای قابل تحسینی داشته‌اند. عزم و انعطاف پذیری آنها منجر به پیشرفت های ارزشمندی شده که می‌تواند الهام‌بخش زنان در بسیاری از کشورهای دیگر باشد.