نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  مبارزه با بوی بد بدن مواد غذایی که می‌خوریم، تأثیر مستقیم بر بوی بد بدن...

  تأثیر داروها بر بهداشت دهان و دندان به طور کل، از داروها برای رفع بیماری استفاده می شو...

  سبزی‌ها با این روشها خوشمزه‌تر می‌شوند از ویژگی‌های یک رژیم غذایی سالم این است که در آن ا...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

12 غذا برای خانم هایی که بتازگی مادر شده‌اند به عنوان خانمی که اخیرا مادر شده ، یکی از بهترین کارهایی که می توانید برای خود و کودک خود انجام دهید، اینست که غذای سالم بخورید.
جشنواره سلامت نیازمند پافشاری بر اهداف خود است پایگاه خبری لقمه: دومین دوره جشنواره فیلم سلامت در حالی در حال برگزاری است که به نظر می رسد به رغم ادعای جریان ساز بودن، از اهداف متصور خود فاصله دارد.
كدام موادغذایی را باید در یخچال گذاشت؟ برای خریدكردن از خانه خارج می‌شوید، خریدهایتان را می‌كنید و به خانه برمی‌گردید، همه چیزهایی را كه خریده‌اید در جای خودشان قرار می‌دهید و موادغذایی را در یخچال و فریزر می‌گذارید و سپس راحت مقابل تلویزیون دراز می‌كشید اما صبر كنید، دست نگه دارید، می‌دانید برخی از موادغذایی اگر در یخچال و فریزر نگهداری شوند، ارزش غذایی خود را از دست می‌دهند و زودتر خراب می‌شوند؟ این را هم می‌دانید كه برخی از موادغذایی كه در محیط خانه و در فضای معمول نگه می‌دارید از فریزشدن سود خواهند برد؟
توصیه‌های سرآشپز برای کاهش مصرف نمک همه می‌دانیم که مصرف بیش از اندازه‌ی نمک برای سلامتی خوب نیست. امروزه سرآشپزهای حرفه‌ای با علم به این موضوع سعی دارند در عین تهیه‌ی غذاهای خوشمزه، میزان سدیم (نمک) استفاده شده در غذاهایشان را کاهش دهند.