نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  این میوه را در ماه رمضان فراموش نکنید خرما به خاطر داشتن منیزم ضد سرطان است.

  هرگز غذا را در هوای اتاق رها نكنید هرگز غذا را در هوای اتاق رها نكنید؛ عامل بیماری در...

  خرید نان لواش و ماکارونی فله ممنوع متخصص طب سنتی با تأکید بر اینکه باید از خرید گوشت‌...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

چگونه هم بخوریم هم لاغر بمانیم! حرف از رژیم‌های لاغری که می‌شود همه به یاد گرسنگی و ضعف و بی‌حالی می‌افتند! درحالی که متخصصان علم تغذیه معتقدند رژیم‌های لاغری نباید هرگز باعث ذره‌ای گرسنگی شوند.
با این مواد غذایی سموم بدن خود را دفع کنید (1) برخی از مواد غذایی باعث سم‌زدایی بدن می شوند. به طور مثال، همیشه گفته می شود سیر باعث دفع سموم بدن می شود. اما برخی از خوراکی ها، غذاها، سالادها یا میان وعده های ساده نیز می توانند باعث دفع بسیاری از سموم از بدن شوند.
همه پنیرهای محلی ایران را بشناسید سطح توقع پنیری ما، دیگر از پنیر دانمارکی و لیقوان به شدت بالا رفته و با این تنوع پنیری، حتی سر در آوردن اینکه هر کدام به چه کاری می آید کمی پیچیده شده. پنیرخورهایش می گویند بعضی از پنیرها علاوه بر مصرف صبحانه یا عصرانه، مصرف غذایی هم دارند.
اگروفود سی‌ام آغاز به کار کرد/آنچه که باید از اگروفود بدانید سی‌امین نمایشگاه بین‌المللی صنایع کشاورزی، مواد غذایی، ماشین‌آلات و صنایع وابسته با حضور علی آقا محمدی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و رئیس گروه اقتصادی دفتر مقام معظم رهبری، پائول مرتز رییس فیرترید بخش خارجی مونیخ، سید احمدرضا علایی طباطبایی رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی جمهوری اسلامی ایران و صدیف بیک زاده عضو هیات مدیره نمایشگاه بین‌المللی افتتاح شد.