نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  6 راز خوراکی برای سرما نخوردن اگر تصور می‌کنید نمی‌شود زمستان را بدون سرماخوردگی...

  خوراکی هایی که بوی سیر را از بین میبرند! غذاهای محتوی سیر و پیاز بی نهایت خوشمزه هستند اما ...

  ماهی منطقه حافظه مغز را تقویت می کند خوردن تنها یک وعده ماهی، از هر نوعی که باشد، باعث ...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

کنترل تغذیه نوجوانان نوجوانی دوره‌ رشد است. برای همین تغذیه در این دوران از اهمیت زیادی برخوردار است. بدن نوجوانان برای رشد کافی نباید با کمبود مواجه شود. اما در این سن تقریباً همه چیز پیچیده می‌شود حتی تغذیه.
میوه های مردانه و زنانه تا به حال به این فکر کرده‌اید که میوه‌ها را می‌توان به دو گروه زن و مرد تقسیم کرد؟ همه ما می‌دانیم که تمام میوه‌ها و سبزیجات غنی از ویتامین‌ها و مواد معدنی هستند و آنها را باید جزء ضروری و ثابت سفره خود قرار دهیم، اما جالب است بدانید که یکسری میوه‌ها برای خانم‌ها فواید بیشتری دارند تا آقایان و برعکس.
دندان های تان را سمباده نزنید اصولا یک خمیردندان باید تا حدودی حاوی مواد ساینده باشد تا بتواند عملکرد مسواک را در تمیز کردن دندان ها بهبود بخشد. ولی مقدار بیش از حد مواد ساینده در خمیردندان ضدجرم، باعث سایش مینا و عاج دندان شده و فرد را با مشکلات متعددی روبرو می کند.
مصرف نوشابه در ایران 2 برابر میانگین جهانی این روزها نوشابه به عنوان یك نوشیدنی دوست‌داشتنی و همه‌گیر در سبد كالاهای مصرفی خانواده‌های ایرانی جا خوش كرده است حتی در ادارات و سازمان‌ها هم این نوشیدنی به عنوان یك نوشیدنی لوكس به مصرف می‌رسد، تا آنجا كه گاهی حضور نوشابه بر سر سفره‌ها به عنوان نمادی از احترام به كارمند و مهمان نیز تعبیر می‌شود.