نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  وزارت بهداشت اسناد آلودگی میکروبی «دماوند» را منتشر کرد+ عکس مدیران سازمان غذا و دارو با ارائه مستندات جدید، از...

  وقتی بیماریم چه بخوریم؟ وقتی که بیمار هستید، داشتن یک رژیم غذایی صحیح و سا...

  مواد غذایی ضد پیری را بشناسید فرآیند پیر شدن سلول ها، اتفاقی است که هر انسانی را...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

جلوگیری از سرطان روده بزرگ با رژیم ماهی خواری بر اساس مطالعات اخیر نشان داده شده است که حذف گوشت قرمز و استفاده از رژیم غذایی گیاهی که شامل ماهی است عامل اصلی برای جلوگیری از سرطان روده بزرگ است.
جزئیاتی از درآمدهای مالیاتی/ کاهش ۵ درصدی نرخ مالیات تولیدکنندگان پایگاه خبری لقمه: وزیر اقتصاد از جامعه هدف مالیات‏‌ستانی ۱۴۰۱ پرده برداشت و از کاهش ۵ درصدی نرخ مالیات تولیدکنندگان خبر داد.
اشتباهات جیمز باند در رژیم غذایی! یکی از پرطرفدارترین قهرمانان فیلم‌های سینمایی از 50 سال پیش تا کنون مامور ارشد اطلاعاتی یعنی «جیمز باند» است. باند برای انجام هر کدام از عملیات‌های خود نیاز به انرژی زیادی داشت، به همین دلیل رژیم غذایی او بسیار پرانرژی و سرشار از پروتئین و کربوهیدرات بود. در حقیقت شخصی مانند باند تقریبا به اندازه یک افسر نیروی زمینی ارتش انرژی مصرف می‌کرد که میزان آن در حدود 6 هزار کالری در روزمحاسبه شده است.
نمایشگاه عکس‌های سفره‌های هفت سین تا پایان فروردین دایر است/ اسامی هنرمندان اعلام شد پایگاه خبری لقمه: نمایشگاه عکس‌ «سفره‌های هفت سین» که 25 اسفندماه در مجموعه فرهنگی هنری برج آزادی گشایش یافت، از 2 تا 30 فروردین در این محل برقرار است.