نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  بادمجان موثر در كاهش وزن و رفع كم خونی بادمجان بر خلاف آنچه كه عوام اعتقاد دارند كه بی بو...

  میکروب‌های مولد مسمومیت غذایی کدامند؟ غذای مسموم همیشه ناشی از خوردن غذای آلوده به سم نی...

  از مصرف لبنیات پرچرب بپرهیزید یک متخصص تغذیه ضمن تاکید بر اصلاح الگوی غذایی، بر ...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

علامتی برای شناسایی پوکی استخوان یکی از محققین بر‌تر جشنواره رازی، اعلام کرد: در مطالعاتی که انجام شده به این موضوع دست یافتیم که سرعت از دست دادن تراکم استخوان افرادی که احساس خشکی دهان دارند بیشتر از کسانی است که با این مشکل مواجه نیستند.
رژیم های لاغری و ریزش مو رژیم می گیرید که لاغر شوید و با این کار می خواهید اندام متناسب تری داشته باشید و سلامت تان را هم حفظ کنید، اما چند روز یا چند هفته که از شروع برنامه رژیم غذایی می گذرد، موها یکی یکی شروع می کند به ریختن. اگر به وضع قبلی بازگردید، سعی و تلاش تان در این مدت بیهوده بوده است و اگر کاری به کار ریزش موها نداشته باشید هم مشکل دیگری برای خودتان درست خواهید کرد.
مستحبات و مکروهات غذا خوردن در این مقاله، برخی از مواردی که باید هنگام خوردن غذا رعایت شوند، اموری که ترک آنهاهنگام غذا خوردن شایسته است،حالاتی که غذا خوردن در آنها نکوهش شده،آدابی که رعایت آنها به هنگام غذا خوردن با دیگران ضروری است وآداب پایان غذا و برچیدن سفرهاز نظر احادیث و روایات اسلامی برشمرده شده است.
ارتباط حذف ارز ترجیحی با افزایش قیمت کالاها/ چند درصد گرانی داریم؟ پایگاه خبری لقمه: بررسی ها نشان می دهد حتی با فرض اینکه تعرفه ها و عوارض گمرکی کاهش نیابد ولی ارز ترجیحی حذف شود، حداکثر تأثیر افزایش قیمت کالاها، ۱۷ درصداست نه ۷۰۰ درصد.