نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  خطر ریواس برای فشارخونی‌ها یک کارشناس تغذیه عنوان کرد: ریواس سرشار از سلنیوم ...

  تابستان دلپذیر با این عرقیات گیاهی در فصل تابستان بیشتر از فصل‌های دیگر سال تمایل به ...

  خطر قطع مصرف نان و برنج برای افراد دیابتی پایگاه خبری لقمه: مدیر دفتر بهبود تغذیه جامعه وزار...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

آیا کودکان چاق بزرگسالان چاقی می‌شوند؟ یک عضو هیات علمی اولین جشنواره و همایش تناسب اندام و بدنسازی با اشاره به اهمیت تعادل وزن از دوره کودکی تاکید کرد:« وقتی کودک شروع به وزن گیری زیاد کند و از منحنی های رشد خارج شود به احتمال زیاد، انتظار چاقی در بزرگسالی را خواهیم داشت.»
۱۰ عادتی که باعث می‌شود چاق شوید اگر کاهش وزن آسان بود، هیچکس اضافه وزن نداشت! حقیقت این است که رولت تخم مرغ، خیلی خوشمزه‌تر از نیمرو است، مزه‌ی سیب زمینی سرخ‌کرده خیلی بهتر از سالاد کنار غذاست، و مرغ هم لذیذتر خواهد شد اگر آنرا سوخاری کرده باشید.
خطرات سس‌ و فست‌فودها برای مبتلایان به آسم آسم بیماری التهابی و انسدادی راه‌های هوایی است که با سرفه‌های مکرر، خس‌خس سینه، تنگی نفس، محدودیت فعالیت و افزایش دفع خلط به دنبال تماس با دود سیگار، مواد نگهدارنده و رنگی موجود در سس‌ها، فست‌فودها،‌ ژله و بستنی ایجاد می‌شود.
۱۵ نکته برای تغذیه ای بهتر محققان برای تغذیه ای بهتر ۱۵ نکته را توصیه می‌کنند از جمله اینکه در چای دارچین ریخته شود، گوجه با پوست خورده شود، با افزودن سیر در غذاها آشتی شود و در نهایت در فلفل پاش کمی زردچوبه ریخته شود.