نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  اثرات سوء استرس بر ارگانهای مختلف (1) پایگاه خبری لقمه: تا هنگامی که زنده هستید،ممکن است...

  لاغری و عمر بیشتر با روزی یک مشت آجیل متخصصان تغذیه و سلامت در انگلیس می‌گویند: افرادی ک...

  چگونه پیاز بیشتری بخوریم؟ پیاز از قدیمی‌ترین سبزی‌هایی است که بشر استفاده می...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

طعم بی رقیب غذاهای ایرانی انگشت‌هایی كه قبلا با آبگوشت‌های چرب و پردنبه خورده می‌شد و دل‌هایی كه قبلا برای قورمه‌سبزی‌های جا افتاده و خوش‌عطر غنج می‌رفت، حالا با پیتزاهای رنگ و وارنگ خورده می‌شود و برای لازانیا، سوشی و تاكو از حال می‌رود.
معجزه زنجبیل برای لاغری، کاهش درد و درمان دیابت یک محقق و مدرس طب اسلامی - ایرانی گفت: گیاه زنجبیل مزاج گرمی دارد و دارویی بسیار مفید برای اصلاح عملکرد سلولهای بدن است.این گیاه دارویی ضد درد و سرماخوردگی و لاغرکننده است.
آیا با خوردن لواشک و آلوچه لاغر می شویم؟ قره قروت، آلوچه و لواشک از محبوب ترین تنقلات به شمار می روند. این خوراکی ها مانند بسیاری از مواد غذایی هم فوایدی دارند و هم مضراتی.
دستور تهیه 10 جوشانده ضد سرما خوردگی رایج ترین نوشیدنی ما چای است اما به گفته متخصصان طب سنتی زیاده روی در مصرف آن توصیه نمی شود، بنابراین بد نیست در کنار آن نوشیدنی های جایگزین مانند انواع جوشانده ها و دم نوش های گیاهی را هم امتحان کنید که هم راحت تهیه می شوند و هم هر نوع سلیقه ای را پوشش می دهند. جوشانده ها از جوشیدن دانه، ریشه یا برگ گیاهان در آب جوش تهیه می شوند. حالا شاید این سوال پیش بیاید که چه تفاوتی بین دم نوش و جوشانده وجود دارد؟