نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  متخصصین تغذیه هالیوودی ها چه می گویند؟ اگر عاشق نوشابه یا هر ماده‌غذایی ناسالم و پرکالری ...

  آبمیوه‌های خیابانی باعث مسمومیت کودکان می‌شوند رئیس بخش گوارش مرکز طبی کودکان گفت: بیشتر کودکانی ...

  بهترین دستورالعملِ پخت ماهی/ رابطه نوع طبخ ماهی و سلامت قلب مطالعات جدیدی که در مورد تأثیر مصرف ماهی صورت گرفت...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

بیماری‌های تابستانی را دور بزنید! محققان می‌گویند در تابستان فعالیت میکروب‌ها (باکتری‌ها، ویروس‌ها، انگل‌ها، قارچ‌ها و...) به شدت افزایش می‌یابد. هوای گرم رشد و فعالیت آنها را تشدید کرده و همین مسئله خطر ابتلا به بیماری‌‌های مختلف در قلب، کبد، کلیه، پوست، چشم و مغز را افزایش می‌دهد.
پیاده روی ۱۵دقیقه ای بعد از غذا، خطر بروز دیابت نوع ۲ را کاهش می دهد نتایج بررسی ها نشان می دهد، پیاده روی ۱۵ دقیقه ای مدتی کوتاه پس از صرف غذا بهترین راه برای پیشگیری از بروز دیابت نوع ۲ در بزرگسالان است.در حالی که خوابیدن یا نشستن برای تماشای برنامه های تلویزیونی یکی از عوامل خطر در بروز این بیماری است.
حسین پاکدل و کافه ای از جنس کتاب نویسنده، نمایش‌نامه نویس، مجری، بازیگر و کارگردان کشورمان این روزها در کافه‌ای در سطح شهر کرج مشغول به ارائه خدمات به هموطنان است.
در رستوران‌های کرمانشاه چه بخوریم؟ برای اکثر ما اتفاق افتاده که وقتی به رستوران می‌رویم نمی‌دانیم کدام غذا را سفارش بدهیم و این موضوع وقتی مهم‌تر می‌شود که در سفر باشیم و در این صورت است که به دنبال بهترین و معروف‌ترین غذاها و رستوران‌های یک شهر می‌گردیم.