نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  غذاهای عضله آور برای مردان بسیاری از افراد با وجود ورزش های مستمری که انجام م...

  نذورات داغ را در ظروف یکبار مصرف نریزید یک متخصص تغذیه با هشدار نسبت به عوارض استفاده از ظ...

  هفت ماده غذایی برای تقویت سلامت جسمی این منابع غذایی سرشار از ویتامین ‍‍C و E ، آهن و ک...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

افزایش ۲۰ درصدی ظرفیت پذیرش دانشجویان پزشکی و بومی گزینی / ۱۶ میلیارد ریال به خرید واکسن اختصاص یافت پایگاه خبری لقمه: دولت سیزدهم با شعار دولت مردمی مردادماه سال ۱۴۰۰ آغاز بکار کرد، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی یکی از مهمترین وزارتخانه های کلیدی با جایگاه سیستم نظام سلامت، اقدامات ارزنده ای را در کارنامه یکساله خود دارد.
خوراکی‌هایی برای کاهش کالری و کاهش وزن تعادل و تناسب اندام در یک سبک زندگی سالم رویای هر فرد است، اما به سختی می توان بدن را وادار به تغییر عادات ناسالم کرد.
ماهیان دریایی سالم‌ترند یا پرورشی؟! در جهان استقبال از مصرف ماهی پرورشی به دلیل اطمینان از رعایت اصول فنی و بهداشتی و سیستم‌های تحت کنترل انسانی بیشتر از ماهیان دریایی شده است چون با رشد اقتصادی کشورها و صنعتی شدن و آلودگی آب‌ها، امکان وجود فلزات سنگین و سموم بالاخص جیوه در گوشت ماهیان بالاتر رفته لذا گرایش مصرف‌کنندگان به ماهیان پرورشی است.
جهان زیر بال‌ مرغ‌های تایسون صنایع غذایی تایسون که با نام تجاری TSNشناخته می‌شود، در سال ۱۹۳۵ توسط جان تایسون John W. Tyson در شهر اسپرینگدیل Springdale واقع در ایالت آرکانزاس ایالات متحده آمریکا تاسیس شد.