نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  بهترین ظروف برای پخت غذا/ ظرف مسی مسمومیت‌زاست یک متخصص تغذیه می‌گوید: استفاده از ظروف مسی نه تنه...

  آشنایی با علل حساسیت غذایی محققان بر این باورند که بعد از بیماری های عفونی آن...

  وقتی مواد غذایی قاتلند! گاهی خوراكی خریداری شده از نظر ظاهری کیفیت بالایی ...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

سرخ كردن غذا،چگونه؟ یكی از مهم‌ترین كارهای روزمره خانم‌ها، پختن و آماده كردن غذایی خوشمزه و مقوی برای خانواده است؛ غذایی كه هم باید افراد خانه را سیر كند و هم نیازهای غذایی‌شان را تامین نماید.
هنر و سینما در بسط فرهنگ محیط زیست نقشی موثر دارد پایگاه خبری لقمه: معاون رییس جمهور و رییس سازمان حفاظت محیط زیست گفت: هنر و سینما در بسط فرهنگ محیط زیست نقشی اساسی دارد و سازمان محیط زیست از برپایی ششمین جشنواره فیلم سبز حمایت می کند.
توصیه های اساسی برای صاف کردن چاقی موضعی اساس یک رژیم غذایی صاف کننده ی شکم، یک الگوی غذایی متناسب که میزان انرژی آن محدود شده است، می باشد.
بررسی وضعیت تغذیه ای دانشجویان ایران پایگاه خبری لقمه: مسئول گروه تغذیه بالینی وزارت بهداشت گفت:بررسی ها نشان می دهد بیش از 6 درصد از دانشجویان تمام روزهای هفته از نوشابه یا آبمیوه صنعتی استفاده می کنند، حدود 57 درصد نیز به ندرت از آن استفاده می کنند. همچنین حدود 5/12 درصد دانشجویان تمام روزهای هفته از شیرینی جات ، مصرف می کنند و حدود 6 درصد نیز اصلا شیرینی مصرف نمی کنند. این در حالی است که توصیه می شود مقدار مصرف انواع شیرینی باید به حداقل برسد.