نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  کیک ها خوشمزه هستند ولی ... کیک ‌ها از جمله شیرینی‌ های اشتها برانگیزی هستند ک...

  10 ماده غذایی که سالم ترین خوراکی‌هادر سیاره زمین هستند پایگاه خبری لقمه: دیلی میل با انتشار یک گزارش 10 م...

  تربچه بخورید تا پوستی صاف و درخشان داشته باشید مصرف منظم سبزیجات علاوه بر سلامتی بدن و نشاط و تند...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

تخم‌مرغ را قبل از نگهداری در یخچال نشوئید یک کارشناس تغذیه گفت: شستن پوسته تخم مرغ از آنجا که باعث باز شدن منافذ آن شده و احتمال انتقال آلودگی را به درون تخم مرغ افزایش می دهد مناسب نیست و باید هنگام مصرف شسته شود.
تخم‌مرغ محلی بخوریم یا ماشینی؟ اگر بدانید نیمروی تخم‌مرغ محلی با کره و خوردن آن با‌نان روستایی چه لذتی دارد، دیگر هیچ‌وقت هوس خوردن تخم‌مرغ صنعتی به سرتان نمی‌زند.همان تخمی که مرغش درهوای بکر و آزاد روستا رشد می کند و خواب و خوراکش به راه است و به دور از تنش های مرغ ماشینی است.مرغ ماشینی را که می شناسید همان مرغی که در فضای سربسته و به دور از نور آفتاب با بیداری مداوم 45 روزه اسید لاکتیک خونش بالا می رود.
کاربردهای زیبایی و رژیمی روغن نارگیل لیست زیر 10 روش را آموزش می دهد که باعث می شود روغن نارگیل در روتین روزانه شما قرار بگیرد و بتوانید محصولات شیمیایی و سمی را برای همیشه از زندگی خود بیرون کنید.
ریزش مو با رژیم غذایی مناسب تا حد زیادی برطرف می‌شود سید حسین حسینی رئیس اداره غذا و دارو دانشکده علوم پزشکی نیشابوراظهار داشت: کم‌خونی یکی از علت‌های اصلی ریزش مو است که برای رفع آن، مصرف مواد غذایی غنی از آهن مانند گوشت، غلات کامل، سبزیجات برگی سبز تیره، تخم مرغ، خرما و کشمش توصیه می‌شود.