نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :  
 

  کدام میوه های شیرین برای دیابتی ها مضر نیستند؟ مصرف روزانه سیب به علت كند كردن روند جذب قند در بد...

  فواید درمانی طالبی طالبی یكی از بهترین منابع ویتامین آ است و مملو از ...

  فواید و مضرات پروتئین برای بدن پایگاه خبری لقمه: پروتئین یکی از مواد مغذی است که ...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

اسم واقعی و درست شب یلدا چیست؟+گزارش ویدئویی پایگاه خبری لقمه: یلدا برگرفته از واژه ای سریانی است و این شب در منابع دیگر فارسی، نام دیگری دارد.
علت پنهان ناتوانی جنسی همسران آمارها نشان می‌دهد امروزه درصد زیادی از همسران به دلیل اختلالات و ناتوانی جنسی شریک زندگی‌شان، به بهانه‌های مختلف از ادامه زندگی مشترک سرباز می‌زنند. اختلالاتی که اغلب درمان‌پذیر بوده و اصل اساسی آن آگاهی از علل پیدایش و پشتکار در مهار و مداوای آن است.
خوراک‌هایی که انگل و باکتری دارند، کدامند؟ باکتری‌ها با تمام راه‌حل‌های ما برای از بین رفتن، مبارزه می‌کنند و همچنان نقش اصلی در بیماری و مرگ‌ومیر را دارند. تا زمانی که ندانیم، این موجودات ریز کجاها و چطور زندگی می‌کنند.
تغذیه مناسب مقابله با آنفولانزا پایگاه خبری لقمه: در حال حاضر بیشترین و موثرترین راه مقابله با آنفلوآنزا تزریق واکسن است ولی در کنار آن، مصرف پروتئین‌های کافی و ویتامین‌ها و به‌ویژه آنتی‌اکسیدان‌ها از اهمیت بالایی برخوردار است. برای تقویت سیستم ایمنی بدن مصرف آنتی‌اکسیدان‌ها از قبیل پیش‌ساز ویتامین A، کاروتنوئیدها، ویتامین C و املاحی چون سیلینیوم و روی در بازسازی سلول‌ها نقش اساسی دارند.