نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  راه های مبارزه با بوی بد دهان رعایت بهداشت اولین سلاح برای مبارزه با بوی بد دهان...

  غذاهای ممنوع برای خانم های باردار لقمه: سال‌های زیادی است که گفته می‌شود مصرف مقدار ...

  چگونه نخوردن صبحانه چاقمان می‌کند یک صبحانه خوب و کامل و البته معمولی، می‌تواند شامل...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

نوشیدن چای با قند، کم ضررتر از خرما و کشمش و توت خشک! بیشتر افرادی که چایشان را با تعدادی خرما، کشمش، توت خشک و…می‌خورند، حدود ۶۰-۵۰ کیلوکالری انرژی دریافت می‌کنند.
7 ترفند برای جنگ با هله‌هوله ها در یکی از آخرین توضیحات ارائه‌شده در مجله نیویورک‌تایمز درباره علم خارق‌العاده اعتیاد به هله‌هوله‌ها یا همان خوراکی‌های ناسالم واقعیت قدرت بالای این موادغذایی برای برانگیختن اشتهای افراد حتی به عنوان یک واکنش فیزیولوژیکی انکار نشده و البته در عین حال این موضوع هم عنوان شده که این اتفاق در پی یک استراتژی مشخص از سوی کارخانه‌های تولید این نوع مواد خوراکی در حال بسط و گسترش است...
تاثیر رنگ ها بر اشتها دانش بررسی رفتار در خوردن و آشامیدن، نشان می دهد که افراد میزان بیشتری مایعات در لیوان های کوتاه و پهن به نسبت لیوان های بلند و تنگ می نوشید. و یا هر چه محل نشستن شما به ظرف شیرینی نزدیک تر باشد، شما شیرینی بیشتری میل می کنید.
آیا گوشت مرغ، قسمت بهتر و بدتر دارد؟ کدام قسمت مرغ دارای ارزش تغذیه‌ای بالاتر یا کالری کمتری است؟ آیا درست است که نباید در مصرف بال مرغ افراط کنیم؟ در این مطلب به این سۆال‌ها پاسخ داده‌ایم.