نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  ماءالشعیر طعم‌دار و نوشابه چه فرقی با هم دارند؟ متاسفانه شناسایی محصولاتی که با اسانس تولید می‌شود...

  رژیم غذایی و عملكرد ریه‌ها پزشكان در یك آزمایش جدید دریافته‌اند كه رژیم غذایی...

  وقتی مریض هستید گریپ‌فروت نخورید گریپ‌فروت برای سلامتی مفید است اما نه زمانی که مری...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

رژیم بسیار خطرناک خام خواری خانم‌هایی که باردار یا شیرده هستند، باید چنین رژیم‌هایی را با نظر پزشک خود ادامه دهند تا مشکلی برای خود و فرزندشان به وجود نیاید.
اخلاق مداری زیربنای کار حرفه ای من در آشپزی است پایگاه خبری لقمه: سرآشپز رضا جعفریان گفت: سعی کرده ام در درجه اول اخلاق را پیش زمینه کاری خودم قرار دهم و هیچگاه دچار غرور نشوم.
علامتی برای شناسایی پوکی استخوان یکی از محققین بر‌تر جشنواره رازی، اعلام کرد: در مطالعاتی که انجام شده به این موضوع دست یافتیم که سرعت از دست دادن تراکم استخوان افرادی که احساس خشکی دهان دارند بیشتر از کسانی است که با این مشکل مواجه نیستند.
فست فودها و اختلال در سوخت و ساز بدن پایگاه خبری لقمه: پیر، جوان، کودک، چاق، لاغر، عادی، در هر شرایطی که هستید باید از خطرهای هر روز و هر شب رفتن به همبرگر فروشی و پیتزا فروشی آگاه باشید و سعی کنید دفعات این برنامه‌ها را به حداقل برسانید. اما اگر چاق هستید، به دانسته‌هایتان این را هم اضافه کنید، خطر فست فودها، علاوه بر چاق کردن افراد و افزایش خطر بیماری‌های قلبی، اختلال در سوخت و ساز بدن است که به ویژه در افراد چاق بیشتر است. یعنی آدم هایی که چاق هستند، بیشتر از افراد لاغر، از این غذاها آسیب می بینند.