نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  ارتباط استرس با مشکلات گوارشی پایگاه خبری لقمه: استرس می‌تواند باعث ایجاد طیفی ا...

  پیتزا و ساندویچ اختلال خواب می‌آورند یک روانپزشک گفت: مصرف غذاهای محرک، فلفل‌دار، فست‌ف...

  سبزی مفید برای جلوگیری از نقایص جنین اسفناج دارای لوتئین و زئازانتین است كه از تخریب شب...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

ترین های اقتصادی سال ۱۴۰۰/ افت و خیز قیمت کالاهای اساسی پایگاه خبری لقمه: نوسانات بازار کالاهای اساسی،افزایش قیمت جهانی مواد غذایی،چالش های ایجاد شده در صادرات محصولات کشاورزی و تبعات حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی برای بخش،از جمله مهم ترین اخبار حوزه کشاورزی در سالجاری بود.
انقلاب علیه رژیم‌ های غذایی! بعضی افراد برای اینكه خیلی سریع و در مدت زمان كوتاهی لاغر شوند، به رژیم‌های لاغری غیرعلمی و نامتعادلی رو می‌آورند كه هر چند باعث كاهش وزن زیاد در مدت زمان كوتاه می‌شوند، ولی صدمات جبران‌ناپذیری بر سلامت بدن وارد می‌كنند. اما بعضی از عوارض هستند كه در هر رژیمی وجود دارند چون شخص تحت رژیم كمتر از نیاز بدن خود غذا می‌خورد، بنابراین بدن از دریافت بعضی از نیازهای ضروری خود در طول رژیم محروم می‌شود.
خوراکی‌هایی با کالری منفی و صفر کدامند مواد غذایی کم کالری، می توانند به کسانیکه به دنبال کاهش وزن هستند کمک کنند چرا که، بدن مجبور می شود تا از انرژی های ذخیره شده خود نیز در کنار آنها استفاده کند.
ویژگی شكلات مرغوب لقمه: شكلات‌های كاكائویی یكی از لوكس‌ترین شیرینی‌هایی است كه این روزها انواع و اقسام آن را در قنادی می‌بینیم.